Başkan Erkan Aydın bayram namazını Nilüferköy’de kıldı: Vatandaşlarla tek tek bayramlaştı
Başkan Erkan Aydın bayram namazını Nilüferköy’de kıldı: Vatandaşlarla tek tek bayramlaştı
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy Camii'nde eda etti. Namaz sonrası cami cemaati ve mahalle sakinleriyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşların bayramını kutlayarak çocukların neşesine ortak oldu.
Haber Giriş Tarihi: 27.05.2026 13:46
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2026 13:49
Kaynak:
Bülten
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy Camii’nde kılarak vatandaşlarla bayramlaştı.
Bayramın manevi atmosferinin yoğun şekilde hissedildiği sabah saatlerinde camiye gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla birlikte saf tutarak bayram namazını eda etti. Namazın ardından cami cemaatiyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla tek tek tokalaşarak Kurban Bayramı’nı kutladı.
Bayramlaşma sırasında vatandaşlarla yakından ilgilenen Aydın, özellikle çocuklarla sohbet ederek onların bayram sevincine ortak oldu. Cami avlusunda gerçekleşen bayramlaşma programında samimi görüntüler oluşurken, vatandaşlar Başkan Aydın’a yoğun ilgi gösterdi.
“Bütün Yurttaşlarımızın Kurban Bayramını Tebrik Ediyorum”
Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çeken Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Nilüferköy Camii’nde bayram namazını eda ettik. Bütün yurttaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tebrik ediyorum. Allah inşallah yenilerine eriştirsin. Birlik, beraberlik, bolluk ve bereket içerisinde nice bayramlar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Erkan Aydın bayram namazını Nilüferköy’de kıldı: Vatandaşlarla tek tek bayramlaştı
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy Camii'nde eda etti. Namaz sonrası cami cemaati ve mahalle sakinleriyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşların bayramını kutlayarak çocukların neşesine ortak oldu.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy Camii’nde kılarak vatandaşlarla bayramlaştı.
Bayramın manevi atmosferinin yoğun şekilde hissedildiği sabah saatlerinde camiye gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla birlikte saf tutarak bayram namazını eda etti. Namazın ardından cami cemaatiyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla tek tek tokalaşarak Kurban Bayramı’nı kutladı.
Bayramlaşma sırasında vatandaşlarla yakından ilgilenen Aydın, özellikle çocuklarla sohbet ederek onların bayram sevincine ortak oldu. Cami avlusunda gerçekleşen bayramlaşma programında samimi görüntüler oluşurken, vatandaşlar Başkan Aydın’a yoğun ilgi gösterdi.
“Bütün Yurttaşlarımızın Kurban Bayramını Tebrik Ediyorum”
Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çeken Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Nilüferköy Camii’nde bayram namazını eda ettik. Bütün yurttaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tebrik ediyorum. Allah inşallah yenilerine eriştirsin. Birlik, beraberlik, bolluk ve bereket içerisinde nice bayramlar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Bülten
En Çok Okunan Haberler
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız