Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde her gün binlerce vatandaşın kullandığı merkez köprü üzerindeki tabela, ilçedeki bakımsızlığın sembolü haline geldi. "Mustafakemalpaşa Belediyesi" yazısının harf harf dökülmesine ve aylardır süren bu çirkin görüntüye rağmen hiçbir bakım çalışması yapılmaması ilçe sakinlerini isyan ettirdi. Vatandaşlar, ilçenin vitrini sayılan noktadaki bu vurdumduymazlığa sert tepki gösterdi.
Haber Giriş Tarihi: 31.05.2026 14:09
Haber Güncellenme Tarihi: 31.05.2026 14:09
Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, her gün binlerce kişinin kullandığı merkez köprüde ortaya çıkan görüntü büyük tepki topluyor. Köprü üzerindeki "Mustafakemalpaşa Belediyesi" yazısının harf harf dökülmüş hali, ilçenin bakımsızlığa terk edildiğinin sembolü haline geldi.
İlçede yaşayan vatandaşlar bu tablonun yeni olmadığını aylardır süren bu görüntüye rağmen ne bir bakım çalışması yapıldığını ne de kamuoyunu tatmin edecek bir açıklama geldiğini, ilçenin vitrini sayılan noktadaki bu ayıbın, adeta görmezden gelindiğini dile getirdi.
İlçenin içler acısı haline olan öfkelerini "İlçenin merkezindeki köprü bu haldeyse, arka mahalleleri düşünmek bile istemiyoruz" diyerek dile getiren vatandaşlar, köprüdeki yazıların paramparça halde bırakılmasının sadece estetik bir sorun olmadığını; aynı zamanda ilgisizliğin, denetimsizliğin ve vurdumduymazlığın açık göstergesi olduğunu belirtti. İlçe sakinleri başta Mustafakemalpaşa Belediyesi olmak üzere ilgili kurumların sessizliği artık tepki değil, öfke topladığı belirtilerek sadece hizmet değil, yaşadıkları ilçeye değer verilmesini istediklerini aktardı.