
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Görüşmede Türkiye ile Pakistan arasındaki ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasındaki kardeşlik bağlarının güçlenerek devam ettiğini belirterek, Türkiye-Pakistan ilişkilerini her alanda daha ileri taşımak için çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, Türkiye ile Pakistan’ın bölgedeki çatışma ortamının sona ermesi, barış ve istikrarın sağlanması adına önemli çabalar yürüttüğünü vurguladı. Erdoğan, devam eden arabuluculuk girişimlerinin değerli olduğunu belirterek, müzakerelerin olumlu sonuçlanmasını temenni ettiklerini dile getirdi.
Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif’in ve Pakistan halkının Kurban Bayramı’nı da kutladı.