SON DAKİKA
Hava Durumu

#Asfalt Kaplama

Söz Bursa - Asfalt Kaplama haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Asfalt Kaplama haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Şahin Biba İnegöl’de sahaya indi: "İnegöllülerin bu çilesine son vereceğiz" Haber

Şahin Biba İnegöl’de sahaya indi: "İnegöllülerin bu çilesine son vereceğiz"

Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Büyükşehir Belediyesi yöneticileriyle birlikte ilçe ziyaretleri kapsamında İnegöl’e geldi. İnegöl Belediyesi’ni ziyaret eden Biba, Büyükşehir Belediyesi’nin devam eden çalışmalarını da sahada inceledi. Biba, "İnşallah İnegöllü hemşerilerimizin bu çilesine son vereceğiz" dedi. Göreve gelmesinin ardından Bursa’nın 17 ilçesini mercek altına alarak sorunları yerinde tespit etmek ve talepleri dinlemek adına ilçe ziyaretleri gerçekleştiren Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, bugün İnegöl’e geldi. Büyükşehir Belediyesi yöneticilerinin de hazır bulunduğu programda Başkan Vekili Şahin Biba ilk olarak İnegöl Belediyesi’ni ziyaret etti. Ardından Büyükşehir Belediyesi’nin İnegöl’de devam eden çalışmalarını sahada inceledi. İnegöl Belediyesi ziyaretinde Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba ve beraberindeki heyeti İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban ve İnegöl Belediyesi yöneticileri karşıladı. Burada 1 saati aşkın süren toplantıda İnegöl ile ilgili Büyükşehir Belediyesi sorumluluğundaki çalışmalar, İnegöl Belediyesi’nin talepleri, şehirdeki öncelikli konular ve projeler ele alındı. Başkan Alper Taban, tüm bu konulara ilişkin Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba’ya kapsamlı bir sunum yaptı. Toplantı sonrası Şahin Biba ve Alper Taban, Büyükşehir ve İnegöl Belediyesi ekipleriyle birlikte İnegöl’de devam eden Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarını incelemek üzere sahaya indi. Yapılan incelemeler sırasında açıklamalarda bulunan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, "İnegöl’de altyapıyla ilgili çok ciddi çalışmalar yapılıyor. İçme suyu ve yer yer kanalizasyon ile yağmur suyu hatlarıyla ilgili yapılan çalışmalar da var. Burada hedef, vatandaşlarımıza çeşmesinden en kaliteli kaynak suyunu içirmek. Bu çalışmalar da büyük oranda tamamlanmış oldu. Şimdi de üst yapıda asfalt kaplama ve tretuvar çalışmaları yapılmaya başlandı. Parça parça münferit şekilde şehrimizin farklı noktalarında yapılan çalışmalar var. Biz de İnegöl Belediyesi olarak gayret ediyoruz. Başkanımıza ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Göreve gelir gelmez bizlere de gelen talepler var diyerek bu çalışmaları başlattılar" dedi. Sadece yollarla ilgili değil, pek çok konuda çalışmaların olduğunu vurgulayan Başkan Taban, "Biz belki 50 farklı başlık üzerinde parkından yatırımlarına, projelerimize desteklere kadar, altyapıdan üst yapıya, kültürden sanata, spordan eğitime kadar pek çok şeyi konuştuk. Bunlar tek başına İnegöl bütçesiyle olabilecek şeyler değil. Büyükşehir Belediyemizin gücünü yanımızda hissettiğimizde çok daha kıymetli işleri başaracağımıza inanıyorum. Gelişmeleri sizler de adım adım görecek ve hissedeceksiniz" diye konuştu. Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba ise İnegöl’de vatandaşların serzenişlerine sebep olan altyapıyla ilgili ciddi manada sıkıntılar olduğuna değinerek şöyle konuştu: "Bunları yerinde görelim, konuyla ilgili derhal nasıl aksiyon alırız konusuna beraber çözüm için bugün İnegöl’e geldik. İnegöl Bursa’mızın kıymetli ilçelerinden biri. Şu anda yaşanan manzaraları da hak etmiyor. Biz de bunun farkındayız ve bu konunun derhal çözümü için ilçe belediyemizle beraberiz. Bugün önce belediyemize gittik, altyapısından üstyapıya tüm eksikleri ve talepleri masaya yatırdık. Önceliklendireceğimiz işleri de istişare ettikten sonra sahada incelemeleri yapıyoruz. Bursa’ya döndükten sonra da neyi nasıl yapacağımızın planlamasını gerçekleştireceğiz. Ve inşallah İnegöllü hemşerilerimizin bu çilesine son vereceğiz."

Ankara Yolu nefes alacak Haber

Ankara Yolu nefes alacak

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Ankara-İzmir karayolunun güneyinde alternatif güzergah oluşturulması amacıyla başlatılan Değirmenönü–Karapınar mahallelerini birbirine bağlayan yol projesinde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Bursa’nın daha yaşanabilir ve daha ulaşılabilir bir kent olması için çalışmalarını aralıksız sürdüren Büyükşehir Belediyesi, Ankara yolundaki trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla yolun güneyindeki Kaplıkaya ile Kestel arasına yeni bir alternatif güzergah daha kazandırıyor. Otosansit ile Karapınar mahallerini birbirinden ayıran Balıklıdere ile Deliçay köprüleri arasında kalan alanda çalışmalarına aralıksız devam eden Büyükşehir Belediyesi, her iki mahalleyi birbirine bağlayacak olan 30 metre genişliğinde ve 650 metre uzunluğundaki bölünmüş yolda yapım işlerini tüm hızıyla sürdürüyor. Proje kapsamında 1300 metre uzunluğundaki bisiklet yolunu tamamlanırken, yolun 400 metrelik kısımda kazı dolgu çalışmaları da devam ediyor. Her iki tarafında otopark cebi, bisiklet yolu ve yaya kaldırımı olacak yolda şu ana kadar 15 bin ton kazı dolgu ve 5.500 ton asfalt kaplama yapıldı. DAHA ULAŞILABİLİR BURSA Bursa trafiğini daha ulaşılabilir hale getirmek için projeleri tek tek hayata geçirdiklerini söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ankara-İzmir karayolunu yüklerinden arındırmak için yolun güneyinde oluşturulan alternatif güzergahta çalışmaların tüm hızıyla devam ettiğini belirtti. Değirmenönü- Karapınar bağlantısının önemine vurgu yapan Başkan Mustafa Bozbey, “Çalışmalar bittiğinde eski İnegöl Yolu diye bilinen güzergahta işlemlere başlayacağız. Böylece vatandaşlarımız Ankara Yolu’na inmeden Yıldırım bölgesine ulaşmış olacak dedi. “ANKARA-İZMİR YOLUNDAKİ TRAFİĞİ RAHATLATMAYI HEDEFLİYORUZ” Kentin birçok noktasında kent içi trafiği rahatlatacak projelerin hayata geçirildiğini dile getiren Başkan Mustafa Bozbey, “Önümüzdeki süreçte Ankara-İzmir yolundaki trafiği rahatlatmayı hedefliyoruz. Alternatifler oluşturmak için hamlelerimizi yapıyoruz. Trafik akışını diğer alanlara da aktararak Bursa trafiğine nefes aldıracağız” diye konuştu. “MAHALLEMİZ İÇİN GÜZEL BİR YATIRM” Yapılan çalışmalardan dolayı çok mutlu olduğunu dile getiren Değirmenönü Mahallesi Muhtarı Şevket Işık ise, “Yaklaşık 30 bin insanın yaşadığı mahallemiz yıllardır hizmete susamıştı. Başkanımız Mustafa Bozbey’den Allah razı olsun. Mahallemiz için güzel bir yatırım oldu” dedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.