SON DAKİKA
Hava Durumu

#Spor

Söz Bursa - Spor haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Spor haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Castrol Ford Team Türkiye, genç yetenekleriyle Yeşil Bursa Rallisi'nde Haber

Castrol Ford Team Türkiye, genç yetenekleriyle Yeşil Bursa Rallisi'nde

Castrol Ford Team Türkiye, Türkiye Ralli Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan ve 5-7 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek 50. Yeşil Bursa Rallisi'nde genç pilotlarıyla mücadele edecek. Türkiye'nin köklü motor sporları takımlarından Castrol Ford Team Türkiye, 5-7 Haziran tarihlerinde düzenlenecek 50. Yeşil Bursa Rallisi'nde genç yetenekleriyle yarışacak. Castrol Ford Team Türkiye, ulusal motor sporlarının en prestijli organizasyonlarından biri olan ve bu yıl 50'ncisi gerçekleştirilecek yarışta Demir Sancaklı - Ersin Ören, Onur Müldür - Ali Tuğrul Kaya, Serhan Türkkan - Can Hergüner ve Ahmet Faruk Usta - Sertaç Tatar ikililerinden oluşan dört ekiple mücadele edecek. 50. Yeşil Bursa Rallisi, Castrol Ford Racing Academy bünyesinde yetişen genç pilotlar açısından da önemli bir kilometre taşı olacak. Geçtiğimiz sezon Türkiye Karting Şampiyonası'nın zirvedeki isimlerinden olan 18 yaşındaki Onur Müldür, kariyerinin ilk ralli startını Bursa'da alacak. Müldür'ün bu ilk yarışındaki temel hedefi mümkün olduğunca fazla deneyim kazanmak, ralliyi öğrenmek ve finişe ulaşmak olacak. Takımın bir diğer genç yeteneği olan 19 yaşındaki Demir Sancaklı ise bu sezon ikinci ralli startını alacağı Bursa'da tecrübesini artırmayı hedefliyor. Her iki genç pilot da deneyimli co-pilotlarıyla yarışacak. Demir Sancaklı'nın yanında Ersin Ören, Onur Müldür'ün yanında ise Ali Tuğrul Kaya yer alacak. Ralli boyunca Castrol Ford Team Türkiye'nin genç ekiplerine Takım Koçu Murat Bostancı'nın yanı sıra Dünya Gençler Ralli Şampiyonası'nda ülkemizi başarıyla temsil eden Ali Türkkan da mentorluk desteği verecek. Castrol Ford Team Türkiye ekipleri yarışta Ford Fiesta Rally3 araçlarıyla mücadele edecek. Organizasyon 5 Haziran Cuma günü gerçekleştirilecek idari ve teknik kontrollerin ardından, aynı gece yarışın 50. Yılı özelinde koşulacak gece etabı ile start alacak. 6 Haziran Cumartesi günü devam edecek ve 7 Haziran Pazar günü finiş ve ödül töreniyle sona erecek. Türkiye Ralli Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan 50. Yeşil Bursa Rallisi, Uludağ'ın eteklerindeki zorlu asfalt etaplarda gerçekleştirilecek. Hem sportif rekabet hem de organizasyon kalitesi açısından yüksek bir heyecan atmosferine sahip olan yarış, özellikle ateşli seyirci atmosferiyle her yıl ralli severlerin ilgisini çekiyor. Castrol Ford Team Türkiye, Türk ralli sporunun geleceği olan yetenekleri destekliyor Castrol Ford Team Türkiye'nin 2026 sezonunda genç yeteneklere yaptığı yatırımın önemli bir parçası olan Castrol Ford Racing Academy projesi kapsamında takıma katılan genç pilotlar, Türk ralli sporunun geleceği adına önemli bir potansiyel barındırıyor. Castrol Ford Team Türkiye, sezonun ilk yarışlarında genç pilotlarıyla dikkat çekici sonuçlar elde etti. Kariyerinin ilk rallisinde start alan genç sporcuların elde ettiği başarılı sonuçlar, takımın genç yetenek geliştirme vizyonunun önemli bir göstergesi oldu. Dünya Gençler Ralli Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil eden Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan - Oytun Albayrak ikilisiyle uluslararası arenada da başarı mücadelesini sürdürüyor. Takım, bir yandan genç sporcuları Türk ralli sporuna kazandırırken diğer yandan Türk bayrağını dünya sahnesinde temsil etmeye devam ediyor. Türkiye Ralli Şampiyonası 2026 Takvimi 22-23 Ağustos - Kapadokya Rallisi 19-20 Eylül - ESOK Eskişehir Rallisi 17-18 Ekim - KOSK Kocaeli Rallisi 14-16 Kasım - İSOK İstanbul Rallisi

Devler arasında bir Türk Yıldızı! Bursalı Milli Binici Ogan Sezginer’den tarihi başarı Haber

Devler arasında bir Türk Yıldızı! Bursalı Milli Binici Ogan Sezginer’den tarihi başarı

Avrupa binicilik camiasının kalbinin attığı Yunanistan’dan Türkiye’ye ve Bursa’ya gurur dolu bir zafer haberi geldi. Prestijli uluslararası engel atlama yarışmalarında boy gösteren Türkiye Binicilik Milli Takımımız, muazzam bir performans sergileyerek Milletler Kupası’nda kürsünün ikinci basamağına çıktı ve gümüş madalyanın sahibi oldu. Turnuvanın bireysel kulvarındaki en büyük sürprize ve başarıya ise Bursalı genç milli sporcu Ogan Sezginer imza attı. AVRUPA'NIN DEVLERİ ARASINDA BİR TÜRK YILDIZI İngiltere, İspanya, Fransa, İtalya ve Bulgaristan gibi binicilik sporunda dünya ekolü kabul edilen pek çok Avrupa ülkesinden en iyi sporcuların katıldığı bu zorlu turnuvada, Türk bayrağı zirveye taşındı. Milli Takım adına yarışan başarılı binicimiz Ogan Sezginer, 125 cm engel atlama kategorisinde atı Goerhat ile sergilediği kusursuz ve hatasız binişiyle tüm güçlü rakiplerini geride bıraktı. Avrupa’nın elit binicilerinin arenasında gelen bu birincilik, binicilik camiasında büyük bir yankı uyandırırken şampiyonluk kupası Türkiye’ye geldi. 2 YAŞINDA BAŞLAYAN TUTKU, ATİNA'DA PODYUM GETİRDİ Turnuvanın en çok dikkat çeken ve takdir toplayan ismi, yaşıtlarının ötesindeki soğukkanlılığıyla 2011 doğumlu genç milli sporcumuz Ogan Sezginer oldu. Atıyla kurduğu muazzam bağla izleyenleri büyüleyen genç yetenek, kazandığı kupayı ödül töreninde gururla taşıyarak ülkemize büyük bir sevinç yaşattı. Bursa'nın bağrından yetişen ve Balat Binicilik Kulübü sporcusu olarak milli formayla uluslararası arenada göğsümüzü kabartan Sezginer’in bu başarısı tesadüf değil. Henüz 2 yaşındayken at sırtıyla tanışan ve o günden beri biniciliği bir yaşam biçimi haline getiren genç sporcu, her gün aksatmadan sürdürdüğü disiplinli antrenmanlarının karşılığını Atina'da dünya podyumuna çıkarak aldı. "ÜLKEMİZ ADINA BÜYÜK BİR GURUR" Ay-yıldızlı formayı en iyi şekilde temsil etmenin gururunu yaşadıklarını belirten teknik heyet, bu başarının gelecek büyük zaferlerin ve olimpiyat yolculuğunun bir habercisi olduğunu vurguladı. Avrupa’nın dev bütçeli ve köklü kulüplerinin sporcuları arasından sıyrılarak kupaya uzanan Ogan Sezginer, hem Bursa’nın hem de tüm Türkiye’nin gurur kaynağı oldu. Geleceğin Olimpiyat şampiyonu adayları arasında gösterilen genç milli binicimiz Ogan Sezginer'i ve bu başarıda emeği geçen Balat Binicilik Kulübü ekibini kutluyor, ay-yıldızlı bayrağımızı zirvede dalgalandırdıkları için şükranlarımızı sunuyoruz.

Şahinkaya'da 19 Mayıs coşkusu: Kübra Akman'a "Sporun Şahini" ödülü Haber

Şahinkaya'da 19 Mayıs coşkusu: Kübra Akman'a "Sporun Şahini" ödülü

Sultanlar Ligi’nde forma giyen milli voleybolcu Kübra Akman, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı haftası kapsamında Şahinkaya Eğitim Kurumları’nda öğrencilerle bir araya geldi. Öğrencilerin büyük bir coşku ve yoğun ilgiyle karşıladığı milli sporcu, profesyonel spor yaşamına dair deneyimlerini öğrencilerle paylaşırken sporun yalnızca fiziksel başarı değil; disiplin, takım ruhu ve kararlılık olduğunu vurguladı. Gerçekleşen söyleşide voleybola 12 yaşında başladığını ifade eden Akman, başarıya giden yolda çok çalışmanın en önemli unsur olduğuna dikkat çekti. Profesyonel sporculuğun yalnızca fiziksel avantajlarla şekillenmediğini belirten milli sporcu, “Uzun boylu olmak tek başına avantaj değil. Çok çalışmak, hızlı olmak ve kendini geliştirmek en önemli nokta. Kısa boylu olabilirsiniz ama çok başarılı bir sporcu olabilirsiniz.” sözleriyle öğrencilerimize ilham verdi. “GÜZEL ARKADAŞLIKLARIN OLDUĞU YERDE YAPAMAYACAĞINIZ HİÇBİR ŞEY YOK” Sporun yalnızca bireysel başarıdan ibaret olmadığını vurgulayan Kübra Akman, takım ruhunun ve arkadaşlıkların başarıdaki önemine de değindi. “Güzel arkadaşlıkların olduğu yerde yapamayacağınız hiçbir şey yok. Bazen sizin yapamayacağınızı düşündüğünüz bir şeyi arkadaşınız size yeniden inandırır. Sporda hiçbir şey tamamen tek başına başarılmaz. O gün antrenmanda takım arkadaşınız sizi motive etmezse, ertesi gün sahada aynı performansı göstermeniz çok zor olur.” ifadelerini kullanan milli sporcu, öğrencilerimize dayanışmanın gücünü anlattı. Profesyonel sporculuk yaşamının perde arkasına dair samimi paylaşımlarda da bulunan Akman, bazı maç dönemlerinde rutinlerini hiç bozmadığını, hatta kimi zaman her akşam aynı yemeği tercih ettiğini belirterek yüksek performans sporunda disiplinin günlük yaşamın her alanına yansıdığını ifade etti. SPORUN ŞAHİN’İ ÖDÜLÜ VERİLDİ Program sonunda Kübra Akman’a Şahinkaya Eğitim Kurumları tarafından “Sporun Şahini” ödülü takdim edildi. Şahinkaya kız voleybol takımlarıyla bir araya gelen milli sporcu, öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirirken salonda büyük bir coşku yaşandı. Şahinkaya Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkan Vekili Dilay Şahinkaya ise yaptığı açıklamada, “19 Mayıs; yalnızca bir bayram değil, Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe duyduğu güvenin ve inancın en güçlü simgelerinden biridir. Bizler de Atatürk’ün inandığı gençliğin kanatlarında daha yükseğe uçma arzusuyla çalışıyoruz. Bu anlamlı haftada ülkemizi uluslararası arenada başarıyla temsil eden önemli bir sporcu olan Kübra Akman’ı öğrencilerimizle buluşturmak bizim için son derece kıymetli.” ifadelerini kullandı.

Başkan Oktay Yılmaz’dan davet: "Yıldırım’ı teknoloji merkezi haline getireceğiz" Haber

Başkan Oktay Yılmaz’dan davet: "Yıldırım’ı teknoloji merkezi haline getireceğiz"

Yıldırım Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümünü teknoloji ve bilimle harmanlanan özel bir festivalle kutlayacak. Yıldırım Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında 2. Bursa Gençlik ve Teknoloji Festivali’ne ev sahipliği yapacak. “Geleceği Yakala” sloganıyla 16-17 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek festival, gençleri teknoloji ve bilimle buluşturacak. Yıldırım Belediyesi Etkinlik Alanı’nda gerçekleştirilecek festivalde gençler; teknoloji, bilim, spor ve eğlence dolu iki gün yaşayacak. Festival kapsamında; insansız hava araçlarından yazılım teknolojilerine, sanal gerçeklikten geleneksel Türk sporlarına kadar çok sayıda etkinlik düzenlenecek. Gençler ayrıca söyleşiler, yarışmalar ve interaktif deneyim alanlarıyla hem eğlenecek hem de yeni teknolojileri yakından tanıma fırsatı bulacak. Eski milli futbolcu Semih Şentürk festival kapsamında gençlerle söyleşide buluşacak, yazar ve radyocu Ceyhun Yılmaz da stand-up gösterisiyle etkinliğe renk katacak. GENÇLERİN YANINDAYIZ Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, gençlere yönelik projeleri önemsediklerini belirtti. Başkan Yılmaz, “Gençler bizim en büyük gücümüz ve geleceğimizin teminatıdır. Bu düşünceyle ilçemize kütüphaneler, spor tesisleri, gençlik merkezleri kazandırdık. Yıldırım’da sadece fiziki yatırımlar gerçekleştirmiyoruz, aynı zamanda gençlerimizin bilimle, teknolojiyle, sanatla ve sporla iç içe büyümesi için gayret gösteriyoruz. Ülkemizin ve milletimizin yarınlarını şekillendirecek, Türkiye Yüzyılı’nı inşa edecek bir nesil yetişmesine katkı sunmayı hedefliyoruz. Yıldırım’ı gençliğin, bilimin ve teknolojinin merkezi haline getirmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Tüm gençlerimizi 16-17 Mayıs tarihleri arasında düzenleyeceğimiz ‘Bursa Gençlik ve Teknoloji Festivali’ne davet ediyorum” dedi.

Gelenek bozulmadı: Engelsiz kalpler İnegöl’de 4. kez sahaya çıktı Haber

Gelenek bozulmadı: Engelsiz kalpler İnegöl’de 4. kez sahaya çıktı

Engelliler Haftası kapsamında İnegöl Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen 4. Engelsiz Kalpler Futsal Turnuvası, özel bireylerin azmi, enerjisi ve spor sevgisine sahne oldu. Renkli görüntülerin oluştuğu organizasyonda dostluk, kardeşlik ve engelsiz yaşam mesajları ön plana çıktı. İnegöl Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği ve bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen Engelsiz Kalpler Futsal Turnuvası, özel bireylerin heyecan dolu mücadelesine ev sahipliği yaptı. Artık geleneksel hale gelen turnuva sporun birleştirici gücünü ortaya koyarken hem duygusal hem de keyifli anlara sahne oldu. 6 TAKIM KIYASIYA MÜCADELE SERGİLEDİ Engelleri sporla aşan özel bireyler futsal sahasında yeteneklerini sergilerken, tribünlerde de coşku ve mutluluk hakimdi. Turnuvanın açılışında ilk vuruşu İnegöl Kaymakamı Eren Arslan ile İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban birlikte yaptı. Başlangıç düdüğüyle birlikte sahaya çıkan sporcular, centilmence mücadeleleri ve sevinç dolu anlarıyla izleyenlerden alkış aldı. 6 takımın mücadele ettiği turnuvada karşılaşmalar 6’şar dakikalık periyotlarla oynandı ve toplam 4 maç gerçekleştirildi. Turnuvada; İnegöl Belediyesi Engelsiz Sosyal Yaşam Merkezi, Talha Ömer Faruk Teşik Özel Eğitim Uygulama Okulu 2. Kademe, İnegöl Belediyesi Özel Uygulama Okulu 3. Kademe, Halk Eğitim Merkezi 23 Yaş Üstü Kurs Merkezi, Ömer Osman Çağlayan Özel Eğitim Okul Takımı ile Nene Hatun Özel Eğitim Uygulama Merkezi 1. Kademe takımları yer aldı. Sahada zaman zaman büyük çekişme yaşanırken, atılan goller kadar sporcuların birbirlerine verdiği destek ve samimi görüntüler de turnuvaya damga vurdu. Tribünlerden yükselen alkışlar özel sporcuların heyecanına ortak olurken, organizasyon boyunca renkli ve unutulmaz anlar yaşandı. Turnuva sonunda tüm sporcular kupa ve madalyalarla ödüllendirildi. Katılımcılara hediyeleri protokol üyeleri tarafından takdim edilirken, organizasyon toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi. Turnuvaya ilişkin açıklama yapan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Engelliler Haftası vesilesiyle düzenlediğimiz ve geleneksel hale gelen bir program Engelsiz Kalpler Futsal Turnuvası. Ben öncelikle turnuvaya katılan tüm sporcularımıza teşekkür ediyorum. Burada yarışma cesaretini gösterdiler. Bu organizasyonu 4’üncü kez yapıyoruz. Tüm paydaşlarımıza, katkı koyan öğretmenlerimize de bu vesileyle teşekkür ediyorum. Keyifli bir turnuva oldu” dedi. Kaymakam Eren Arslan ise “Engelliler Haftası münasebetiyle İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz ile belediyemizin organize ettiği bu anlamlı organizasyonda bulunmaktan mutluluk duyuyorum. Artık geleneksel hale geldi bu turnuva. Geçmiş yıllarda çok güzel vakit geçirdik. İnşallah yine aynı güzellikleri yaşayacağız. Gerçek engelin aslında yüreklerdeki sevgisizlik olduğunu biliyoruz. Sevgi, merhamet olduktan sonra, bakış açısı değiştikten sonra hiçbir engelin bizleri hayatın doğal akışından koparamayacağını gösteren bu etkinlik için emek veren herkese, katılan tüm sporcularımıza teşekkür ediyorum” ifadelerinde bulundu.

Mustafa Er transfer tarihini verdi: "Kampa tam kadro gideceğiz" Haber

Mustafa Er transfer tarihini verdi: "Kampa tam kadro gideceğiz"

Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, düzenlediği basın toplantısında yeni sezon planlarını açıkladı. Sözleşme konusuna nokta koyan tecrübeli teknik adam, transfer stratejisinden Vakıfköy projesine kadar merak edilen her soruya yanıt verdi. Şampiyon Bursaspor’da Teknik Direktör Mustafa Er, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde basın mensuplarıyla bir araya gelerek sezon değerlendirmesi ve gelecek planlaması hakkında önemli açıklamalarda bulundu. 21. haftada görevi devralan ve 14 maçta 36 puan toplayarak takımı şampiyonluğa taşıyan Er, başarının sırrını "aile ortamı ve disiplin" olarak tanımladı. Sözleşme bilmecesi çözüldü Sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Mustafa Er, yönetimle prensipte anlaştıklarını müjdeledi; "Başkanımız ve yönetim kurulumuzla oturduk konuştuk, devam edeceğiz. Biz zaten yüzde 100 bir şekilde buradaymış gibi çalışmalarımıza ara vermeden başladık. Detaylar sorun olmayacaktır." TRANSFER TAKVİMİ VE STRATEJİSİ Transferde 60 günlük bir süreleri olduğunu hatırlatan Er, kampa tam kadro gitme hedeflerini vurgulayarak şöyle konuştu; "Haziran'ın 25'ine kadar tüm transferlerin bitmesini ve kampa tam kadro gitmeyi hedefliyoruz. Yönetimimizle ortak bir havuz oluşturduk. Maddi yükümlülüğü kulübü yormayacak, oyun planımıza uygun 5-6 net katkı koyacak oyuncu üzerine yoğunlaştık. Yabancı kotası konusunda ilk etapta 5 isim üzerinden değerlendirme yapacağız." "VAKIFKÖY UZUN VADELİ PLANIMIZIN MERKEZİ" Süper Lig hedefine yürürken sağlıklı bir yapı kurmak istediklerini belirten başarılı teknik adam, "Bursaspor’un Alex Ferguson’u olmak Türkiye şartlarında zor ama kalıcı bir yapı kurmak şart. Vakıfköy’ün merkezde olduğu, 15-16 tecrübeli oyuncunun yanında 25 yaş altı genç yeteneklerin bulunduğu satılabilir bir oyuncu havuzu oluşturmalıyız. Ocak ayında bir sonraki sezonun transferini bitiren bir kulüp haline gelmeliyiz" dedi. Savunma başarısına da değinen Mustafa Er, "Takım savunmasını santrafordan başlattık. Oyuncularımız savunma yapmaktan keyif almaya başladı. Görüntülü analizlerle hataları tek tek gösterdik. Top rakibe geçtiğinde herkesin savunma oyuncusu olduğu bir mantaliteyi oturttuk. 14 maçta yediğimiz 4 gol tesadüf değil, bir sistemin sonucudur" ifadelerini kullandı.

Gençlerin kariyer yolculuğuna Gemlik Beşiktaşlılar Derneği’nden tam destek Haber

Gençlerin kariyer yolculuğuna Gemlik Beşiktaşlılar Derneği’nden tam destek

Gemlik Beşiktaş Taraftarları Derneğinin geleneksel hale getirdiği Meslek Tanıtım Günleri yoğun ilgi gördü. Bu yıl üçüncüsü düzenlenen panele, Gemlik Cumhuriyet Başsavcısı Sercan Kocabey, Kıdemli Yüzbaşı Mevlut Taş, Prof. Dr. Cüneyt Eriş, Diş Hekimi Merve Özcan, Uzman Eczacı Ayşe Yazıcı Karakoç, Kaptan Pilot Ali Murat Yılmaz, Gazeteci Yusuf Gül, Uzman Klinik Psikolog Gözdem Aydınlı, Mimar Melih Güler ve Yazılım-Diyagnoz Mühendisi Semih Sezgin konuşmacı olarak katıldı. Panelin moderatörlüğünü Gazeteci ve eğitimci Yelda Baykız yaptı. Gemlik Beşiktaş Taraftarları Derneği Başkanı Durmuş Ergül, “Bu yıl üçüncüsünü düzenlediğimiz Meslek Tanıtım Panelimizi, yoğun katılım ve büyük bir heyecanla gerçekleştirdik. Lise çağındaki gençlerimizi, farklı meslek gruplarından değerli isimlerle bir araya getirerek onların kariyer yolculuklarına katkı sunmayı amaçladık. Sosyal ve sportif çok amaçlı etkinliklerimiz devam edecektir” dedi. Konuşmacılar, kendi meslek hayatlarındaki deneyimlerini içtenlikle paylaşırken; liseli gençler de merak ettikleri soruları doğrudan sorma ve meslekleri yakından tanıma fırsatı buldu. Program boyunca meslek seçimi, eğitim süreçleri ve geleceğin meslekleri üzerine verimli paylaşımlar yapıldı. Program sonrasında katılımcılara plaket ve Beşiktaş bayrakları ile flamaları hediye edildi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.