SON DAKİKA
Hava Durumu

#Süper Lig

Söz Bursa - Süper Lig haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Süper Lig haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Bursaspor'dan çifte bomba: Lincoln ve Baker Timsah oldu! Haber

Bursaspor'dan çifte bomba: Lincoln ve Baker Timsah oldu!

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Bursaspor, iki transferini duyurdu. Yeşil-beyazlı kulübün başkanı Enes Çelik, Lincoln Henrique ve Lewis Baker ile anlaştıklarını açıkladı. Kulüp Başkanı Enes Çelik, dijital platformlar üzerinden yaptığı özel canlı yayında taraftarlara çifte transfer müjdesi verdi. Yeşil-beyazlı ekibin kadrosuna dahil ettiği isimlerden ilki, Türkiye’de daha önce Fenerbahçe ve Çaykur Rizespor forması giyen Brezilyalı 10 numara Lincoln Henrique oldu. Son olarak Portekiz ekibi FC Alverca’da forma giyen 27 yaşındaki sambacı, Timsah'ın yeni sezondaki en büyük gol ve asist silahı olmaya aday. ORTA SAHAYA PREMİER LİG TECRÜBESİ: LEWİS BAKER Gecede açıklanan ikinci isim ise İngiliz orta saha Lewis Baker oldu. Altyapısını Chelsea’de alan, Türkiye’de ise Trabzonspor formasıyla Süper Lig deneyimi yaşayan 31 yaşındaki tecrübeli futbolcu, İngiltere’nin Stoke City takımından transfer edildi. Baker, merkez orta sahada hem 6 hem de 8 numara pozisyonunda görev yapıyor. "BU KADRO HEDEFİNE ULAŞACAKTIR" Canlı yayında yeşil-beyazlı camiaya seslenen Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, çok güçlü ve üst düzey bir kadro mühendisliği yürüttüklerini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı: "İkinci transferimiz de 6 ve 8 oynayabilen Lewis Baker transferini de bitirdik. Kulübümüz için hayırlı olsun. Stoke City’den kendisini aldık. Chelsea’de oynayan, Trabzonspor’da oynayan bir oyuncu. Duran topu da iyi kullanan bir oyuncu. Üst düzey isimleri kadromuza kattık. Bu oyuncularla Bursaspor hedefine ulaşacaktır. Taraftarımıza teşekkür ediyorum. Yolun sonu şampiyonluk olsun. Kazasız belasız bir sezon olsun."

Trendyol Süper Lig'de yeni sezonun hakemleri açıklandı Haber

Trendyol Süper Lig'de yeni sezonun hakemleri açıklandı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig'de gelecek sezon görev alacak hakemlerini açıkladı. TFF, Merkez Hakem Kurulu'nun (MHK) belirlediği 2026-2027 sezonu hakem klasmanlarını duyurdu. Açıklanan listelerde Süper Lig ve profesyonel liglerde görev yapacak üst klasman hakemleri ile VAR hakemleri yer aldı. Üst klasman hakemleri şöyle: "Zorbay Küçük (Adana), Doğukan Yıldırım (Adana), Kadir Sağlam (Ankara), Burak Olcar (Ankara), Burak Pakkan (Ankara), Burak Demirkıran (Ankara), Alper Akarsu (Ankara), Gürcan Hasova (Ankara), Emre Kaan Çalışkan (Ankara), Burak Kamalak (Ankara), Batuhan Kolak (Antalya), Ömer Faruk Turtay (Antalya), İbrahim Güner (Antalya), Kaan Kara (Aydın), Adnan Deniz Kayatepe (Balıkesir), Oğuzhan Çakır (Balıkesir), Cihan Aydın (Bursa), Birkan Altındaş (Bursa), Ali Şansalan (Çanakkale), Ümit Öztürk (Denizli), Turgut Doman (Eskişehir), Ali Yılmaz (Gaziantep), Çağdaş Altay (İstanbul), İlker Yasin Avcı (İstanbul), Ömer Tolga Güldibi (İstanbul), Abdullah Buğra Taşkınsoy (İstanbul), Ozan Ergün (İstanbul), Mehmet Türkmen (İstanbul), Süleyman Bahadır (İstanbul), Melih Aldemir (İstanbul), Oğuzhan Gökçen (İstanbul), Emrullah Baydar (İstanbul), Halil Umut Meler (İzmir), Yiğit Arslan (İzmir), Davut Dakul Çelik (İzmir), Direnç Tonusluoğlu (İzmir), Berkay Erdemir (İzmir), Reşat Onur Coşkunses (İzmir), Fatih Tokail (İzmir), Ayberk Demirbaş (İzmir), Muhammet Alperen Çopur (İzmir), Mustafa Hakan Belder (Karabük), Raşit Yorgancılar (Konya), Oğuzhan Aksu (Mersin), Hakan Ülker (Muğla), Emre Kargın (Muğla), Muhammet Ali Metoğlu (Rize), Yücel Büyük (Rize), Atilla Karaoğlan (Sakarya), Erdem Mertoğlu (Samsun), Yusuf Adnan Kendirciler (Şanlıurfa), Ömer Faruk Gültekin (Şanlıurfa), Yusuf Ziya Gündüz (Sivas), Yasin Kol (Trabzon), Alpaslan Şen (Trabzon)."

Hayat Sağlık Grubu Bursaspor Vakfı’na katıldı Haber

Hayat Sağlık Grubu Bursaspor Vakfı’na katıldı

Bursa'daki iki metro istasyonunun isim hakkını 5 yıllığına alarak Bursaspor'a destek olan Bursa Hayat Sağlık Grubu, şimdi de Bursaspor Vakfı’na üye oldu. Bursa Hayat Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Dr. Fatih Özkul ile Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Genel Koordinatörü Fatma Betül Kabalar, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde Bursaspor Başkanı Enes Çelik ile bir araya geldi. Dr. Fatih Özkul, Bursaspor Vakfı’nın kulüp ve Bursa için hayırlı olmasını dileyerek, Hayat Sağlık Grubu olarak, metro istasyonlarının isim hakkından sonra Bursaspor Vakfı’na da üye olmaktan mutluluk duyduklarını kaydetti. Bu sezon gösterilen örnek birlik ve beraberlikle şampiyonluğun kazanıldığını dile getiren Dr. Özkul, bu başarıdan dolayı Kulüp yönetimini, teknik kadroyu, futbolcuları ve Bursaspor camiasını tebrik etti. Bursaspor’un şehirle yeniden bütünleşen yapısı, taraftar desteği ve ortaya koyduğu mücadeleci ruh ile Süper Lig’i fazlasıyla hak eden bir takım olduğunu söyleyen Dr. Özkul, Bursaspor Vakfı’nın, Bursa’nın ortak değeri olan Bursaspor’un sportif ve kurumsal anlamda sürdürülebilir başarılarla yoluna devam etmesine katkı sağlayacağını dile getirdi. Bursaspor Başkanı Enes Çelik de, Bursaspor’a verdiği destek için Hayat Sağlık Grubu’na teşekkür ederek, Dr. Özkul’un üyeliğini hayırlı olması temennisinde bulundu. Bursa Hayat Sağlık Grubu, geçen yıl Gökdere ile Küçük Sanayi metro istasyonlarının isim haklarını 5 yıllığına almıştı.

Bursaspor Basketbol’da "Emanet" vurgusu: Karar Enes Çelik’in Haber

Bursaspor Basketbol’da "Emanet" vurgusu: Karar Enes Çelik’in

Türkiye Basketbol Ligi'nin son haftasında maçın bitimine 3 saniye kala atılan basketle Karşıyaka'ya mağlup olan ve Avrupa Ligi'nin kapısından dönen Bursaspor Basketbol'da Başkan Sezer Sezgin, basketbol tarihine geçen bir maç oynadıklarını maçın son 3 saniyesinde mağlup oldukları bir maça bakarak 6 yıllık emeğin ve başarının hiçe sayılmasının çok üzücü olduğunu söyledi. Karşıyaka mağlubiyetinin ardından eleştirilerin hedefi olan Bursaspor Basketbol Başkanı Sezer Sezgin, Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) Bursa Şubesi'nin düzenlediği kahvaltı programında açıklamalarda bulundu. Başkan Sezgin, sezon boyunca hem maddi hem manevi büyük fedakarlık yaptıklarını, fakat takıma verilen sözlerin tutulmadığını ve yalnız bırakıldıklarını belirtti. Bursaspor Basketbol'un başarısı için kişisel imkanlarını sonuna kadar kullandığını söyleyen Sezgin, yaşanan tüm zorluklara rağmen mücadeleyi bırakmadığını ifade ederek kulüpte görevi bir emanet olarak gördüğünü dile getirdi. Sezgin, "Ben bu kulübün başkanı değil 6 yıldır yedi emin gibi çalışan emanetçisiyim emaneti 6 yıl önce genel kurulda aldım 6 senedir de en işi şekilde koruyorum" ifadelerini kullandı. "İLK KEZ İSİM SPONSORSUZ BİR SEZONA BAŞLADIK" Kulübün geleceğiyle ilgili kararların Başkan Enes Çelik öncülüğünde şekilleneceğini belirten Sezgin, takımın ilerleyen süreçte çok daha büyük başarılara ulaşacağına inandığını vurguladı. Başkan Sezgin, "İlk kez isim sponsorsuz bir sezona başladık, sponsorsuz devam ettik ve sponsorsuz bitirdik. Bize verilen sözler tutulmadı. Bu takım kurulduğu günden beri, sponsorlu ya da sponsorsuz, her sezon Avrupa'da Bursaspor armasını ve Türk bayrağını taşıdı. Son maça çıkmadan önce Sayın Başkanımız Enes Çelik, TOFAŞ ile ilgili düşüncelerini paylaşmıştı. Şunu net söylemek istiyorum; Bursaspor basketbolunun iyi olmasını en az benim kadar isteyen insanlardan biri Enes Başkan'dır. Maddi manevi ne kadar yıprandığımı da en iyi bilenlerden biridir. Sürekli görüşme halindeyiz. Yine bu mekanda yapılan o açıklamanın ardından Karşıyaka maçına oyuncuları konsantre etmek gerçekten çok zordu" dedi. "BASKETBOL VE SPOR RUHUNA AYKIRI HAREKETLER VARDI" Ligin son haftasında oynanan Karşıyaka maçını da değerlendiren Sezgin, "Maç öncesinde yine totemi bozmadık. Karşılaşmadan yarım saat, bir saat önce oyunculara kişi başı 3 bin Dolar prim açıkladık. Ancak maç başlamadan itibaren yaşananlar artık anons yaptırmak zorunda kalınacak seviyeye geldi. Basketbola ve sporun ruhuna aykırı hareketler vardı. Yaklaşık yüzde 40'ı kadınlardan oluşan bir salonda ağız dolusu küfür edilmesini, küfür duyulmasını ve bir şehre maç boyunca hakaret edilmesini yakıştıramıyorum. Bizim salonumuzda böyle şeyler yaşanmıyor. Geçmişte yaşanmış olsa bile bizde kesinlikle böyle bir ortam yok. Bundan dolayı çok utandım. Maç sırasında müdahale etme şansım olsaydı ederdim. Devre arasında aşağı indim ve 3 bin Dolar olan maç primini 5 bin Dolar'a çıkardığımı söyledim. Karşıyaka'nın düşmesi tabii ki bizi ilgilendiren bir durum değildi. Biz sahaya kazanmak için çıkmıştık. Ancak biz öndeyken ve fark 17 sayı olmuşken bile primi artırdık. Maç başladıktan sonra, TOFAŞ'ın Petkim'i son saniyede yenmesiyle Karşıyaka'nın bizi yenmekten başka çaresi kalmadı. Bundan sonrası da tamamen basketbolun teknik tarafıyla ilgiliydi" ifadelerini kullandı. "6 YILDIR YEDİ EMİN GİBİ ÇALIŞAN EMANETÇİYİM" Basketbol takımının yalnız bırakıldığını dile getiren Sezgin, "Sezon ortası yanlış bir koç seçimi yaptım, bunu kabul ediyorum. Gerçekten yapılan açıklama beni üzdü. Taraftarın ve medyanın önüne atıldık. Bu sezon gerçekten kan kustuk kızılcık şerbeti içtik. Maddi katkıyı en yakınlarım biliyor. Sponsorun verdiğinin iki katını, üç katını cebimden harcadım. Çok büyük bir iş insanı değilim ama Allah'a şükür durumumuz iyi. Buna rağmen mücadeleyi hiç bırakmadım. Buradan hem çok üzgün hem de gururlu olduğu söylemek istiyorum. Eğer bir yapılanma ya da yeni bir oluşum olacaksa, bununla ilgili en doğru kararı her zaman basketbolun iyiliğini isteyenler verecektir. Şimdi Bursaspor'a vizyon katan, büyük işler yapan, hedefini Süper Lig'den şampiyonluğa ve Avrupa kupalarına kadar taşıyan bir basketbol yapılanması oluşturmak isteyen Sayın Başkan Enes Çelik tarafından nasıl uygun görülürse o şekilde hareket edileceğinden kimsenin şüphesi olmasın. Ben burada kulüp başkanı değilim, emanetçiyim. Bursaspor camiasının bana emanet ettiği bu görevi yedi emin gibi o günden bugüne tek başıma taşımaya çalıştım. Yoruldum mu? Yoruldum. Bugüne kadar bir kez olsun omzumuz sıvazlanmadı. 'Aferin' beklemedik ama vurun abalıya da yapmasınlar. Bunları da hak etmediğimizi düşünüyorum. İnsan gerçekten çok üzülüyor. İnşallah herkes için hayırlısı neyse o olur. Bu takımın çok büyük başarılara ulaşacağına inanıyorum. Bana sorarsanız Eurocup finali oynadığımız sezondan daha değerli bir sezon geçirdik. Sezona isim sponsorsuz başladık. Taşın altına elimizi değil bedenimizi koyduk. Sezon başı atılan destek sözü twitlerinin hiç biri yerine getirilmedi. Kol kırılır yen içinde kalır biz hiç birinden bahsetmedik. Bursaspor mücadelenin vazgeçmemenin simgesidir. Camiayı bilen sorumlu bir başkanın ne yapması gerekiyorsa hepsini yaptığımı düşünüyorum onun için anlık ak ve başım dik. Bursaspor Basketbol Takımı Bursa'yı tanıtan Bursa camianın sahip çıkması gereken bir takımdır. Bursa'yı tanıtmak fuarlarda stand açmak değildir. Siyasette tanıtmak değildir. Bir şehri, sanatıyla, sporuyla, tarihiyle, kültürüyle tanıtmak bir şehir kültürü bir şehir hafızası oluşturabilmek şehri yönetenlerin asli görevidir. Elimizden geldiğince biz buraya kadar getirdik ama dostlarımızın sessizliği bizi çok yıprattı. Avrupa kupalarında boy göstermek milyon dolarlık organizasyonlarda yer alabilmek büyük bir başarıydı takdir edilmek bir kenara dursun küfür yemek çok acıydı. Bizimde annemiz babamız var. Allah'a havale ediyorum" şeklinde konuştu. ROGER GRİMAU: "BURSASPOR' A GELDİĞİM İÇİN ÇOK MUTLUYUM" Bursaspor Basketbol Başantrenörü Roger Grimau, Bursaspor'a geldiği için çok mutlu olduğunu dile getirerek, "Burada çalışırken kendimi çok rahat hissettim. Özellikle son bir aylık süreçte bana açtığı alan, sağladığı kolaylıklar ve verdiği destek bir koç için çok önemliydi. Özellikle işler iyi gitmediğinde, üst yönetimin desteğini hissetmek çok değerli. Ben sadece spor tarafına odaklanmaya çalıştım. Çünkü dört haftalık süreçte sezon boyunca yaşanan her şeyi tam anlamıyla bilmem mümkün değildi. Çok fazla detaya da girmek istemedim. Bursaspor'un o anda ihtiyaç duyduğu şeyin enerji, pozitiflik ve basketbol odağı olduğunu düşündüm. Tabii ki yaşadığım şehri tanımayı, gezmeyi severim. Ancak kısa ve zorlu bir dönemde olduğumuz için tamamen basketbola konsantre olduk. Bu süreçte başkanımızın ve ekibimizin bana çok desteği oldu" cümlelerini kullandı. "LİGDE KALMAK İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELEDEN MEMNUNUM" Grimau, "Bursaspor'un Süper Lig'de kalmasını önemli bir başarı olarak görüyorum. Benim için kısa ama oyuncular ve kulüp için uzun bir sezondu. Bu nedenle kulübü, organizasyonu, oyuncuları ve bu süreçte yanımızda olan herkesi tebrik etmek gerekiyor. Hep birlikte bir başarı elde ettiğimizi düşünüyorum. Ben kendi adıma yapılan işten ve birlikte ortaya koyduğumuz mücadeleden memnunum" dedi.

Sergen Yalçın: "İstenmiyorsak bırakmaya hazırım" Haber

Sergen Yalçın: "İstenmiyorsak bırakmaya hazırım"

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, sezon başındaki kadroyu kendisinin kurmadığını söyleyerek, "Kampı da ben yaşamadım. Avrupa maçlarını da ben oynamadım. Ben kurulmuş kadroya geldim. Yaşayacağımız sorunları bilerek geldim. Yetkilisi olduğum ama sorumlusu olamadığım bir işin bedelini ödüyorum" dedi. Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Beşiktaş, sahasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, "Zor bir gece oldu bizim için. Taraftarın bu kadar protesto etmesi oyuncuların motivasyonunu bozdu. Zaten bozuk olan bir motivasyon vardı. Ama bu atmosferde maç oynamak çok zor. Ligin sonu çok da önemsemiyoruz bu durumu. İki taraf da rölantiye oynadı. Göreve başlarken zor bir sezon olacağını, taraftarın acı çekeceğini söylemiştim. Bunun da Beşiktaş'ın geleceği için olacağını vurguladım. Bunun yüzde 30'unu devre arasında yaptık. Eksilerek güçlendiğimizi düşünüyorum. Devre arası çok para harcamadık, devre arasını karlı kapadı. Camiaya ekonomik zarar vermedik. Takımın doğru yolda olduğunu düşünüyorum. Sezon sonunda yapılacak transferlerle daha güçlü, organize ve hedefe oynayan takım yapabiliriz mantığındayız. Böyle bir plan yaptık ama futbol zor bir oyun. Bir gol sizi kral yaparken, yenen bir gol sizi minimum seviyeye düşürebiliyor. Konya'da son dakikada yediğimiz gol tüm motivasyonu düşürdü. Bugünkü maça da yansıdı. Taraftarın tepkisi çok normal. Tepkilere karşı yönetimin de topçunun da direnç göstermesi gerekiyor. Beşiktaş doğru yolda. Doğru işler yapılıyor. Takım iyi bir organizasyonun içine giriyor. Bunlar göründüğü için belki de aşağı çekmeye çalışıyorlar. Serkan'la beraber güzel bir değişim yaptığımızı düşünüyorum. Gördüğüm durum sağlıklı değil. Tribündeki tepkilerin çok normal olduğunu düşünmüyorum. Beşiktaş taraftarı her zaman takımına, hocasına, yönetimine sahip çıkmıştır ama son 5 sezondur kötü gidişat artık sabrı minimuma indirmiş durumda. Biz de bundan nasibimizi aldık. Bizim için üzücü taraf buydu" ifadelerini kullandı. "KADROYU BEN KURMADIM, KAMPI DA BEN YAŞAMADIM" 53 yaşındaki teknik adam, hem taraftar hem de camia için kırılma noktasının Konyaspor maçının son dakikasında yenilen golle başladığını da aktararak, "O zaman bizim için sezon bitti. Bugünkü maçı baz almıyorum. Bizim için önemli değil. Oyuncular zor bir 3-4 gün geçirdi. Yetkilisi olduğum ama sorumlusu olamadığım bir işin bedelini ödüyorum. Benim için üzüntü veren tarafı bu. Kadroyu ben kurmadım, kampı da ben yaşamadım. Avrupa maçlarını da ben oynamadım. Ben kurulmuş kadroya geldim. Yaşayacağımız sorunları bilerek geldim. Sezon başında ‘şampiyon olacağız' gibi cümleler kurmadım. Camianın hedefleri büyük olabilir ama kurduğun kadronun hedeflerle örtüşmesi gerekiyor. Sezon başı kurulan kadro, beklentilere cevap verecek kadro değildi. Bunu bilince göreve geldim. Biz bütün planlamamızı uzun döneme yapıyoruz. ‘Beşiktaş 4. olmamak için mi bu kadar oyuncu aldı?' diyorlar. Evet, dördüncü olmamak için o kadar oyuncu olduk. Bir kadro kurarken camianın hedeflerine uygun olmalı. İlk geldiğimiz sezonda da bunları yaptık. Bugünkü kadro bugünün konusu değil, ocak ayının konusu. Takım maç kaybetmediği için buralara geldi. Devre arasında yaptığımız değişimle taraftarlara hayal kurdurduk, inanırlar herhalde dedik. Hedefe oynayan bir takım haline geldik, sabretmek lazım. Son 5 sezondur gelen problemler taraftarda da camiada da güven anlamında ciddi problemler oluşturmuş. Ben ve ekibim de bundan nasibimizi aldık. Hayat devam ediyor, biz nasıl düzeleceğimizi biliyoruz. Biz devre arasında para falan harcamadık. Kulübün en az 40-50 milyon Euro karı var. Bunları anlatmıyoruz, kimse bilmiyor. Devre arasında kulübün maaş bütçesi 2 milyon Euro aşağı indi. Bu doğru değişimle ilgili bir durum. Beşiktaş benden önceki 3 tane hocanın maaşını ödüyor hala. Santos'un maaşının ödemesi daha yeni bitti" şeklinde konuştu. "KULÜBÜN MENFAATİ DOĞRULTUSUNDA İSTİFA ETMEYE HAZIRIM" "Kulübün menfaati doğrultusunda istifa etmeye hazırım" diyen Yalçın, şöyle devam etti: "Taraftarımız ‘bırak' diyorsa bırakırız. Bir şeyleri yapmaya çalışırken bunları yaşamak bir teknik direktör için üzücü. Ben bu kulüpte 11 yaşında oynamaya başladım. Futbolcuyken kaç tane kupada katkım var bir bakın. Biraz sabır istedik fakat sabır ve güven kalmamış. Ekibim de üzülüyor. Sezon başı ekibim eleştirildi, benim teknik direktörlüğüm eleştirildi. Ciddi bir kaos var."

Bahçeli’den Amedspor’a tarihi tebrik: "Türk futbolu adına kıymetli bir gelişme" Haber

Bahçeli’den Amedspor’a tarihi tebrik: "Türk futbolu adına kıymetli bir gelişme"

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Amedspor'un Süper Lig'e yükselmesi dolayısıyla Kulüp Başkanı Nahit Eren'e tebrik mesajı göndererek, başarının Diyarbakır ve Türk futbolu adına önemli olduğunu belirtti. Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Amedspor'un Süper Lig'e yükselmesi dolayısıyla Kulüp Başkanı Nahit Eren'e tebrik mesajı gönderdi. Bahçeli, mesajında 1990 yılında kurulan Amedspor'un kulüp tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükselmesinden memnuniyet duyduğunu ifade ederek, bu başarının Diyarbakır ve Türk futbolu açısından kıymetli bir gelişme olduğunu belirtti. Bahçeli, mesajında şu ifadeleri kullandı: "Bu anlamlı başarıyı Diyarbakır'ımız ve Türk futbolu adına kıymetli bir gelişme olarak değerlendiriyorum. Tarihi derinliği, kültürel zenginliği ve kadim hafızasıyla en değerli şehirlerimizden birisi olan Diyarbakır'ımızın, bu sportif başarıyla birlikte sosyal, kültürel ve ekonomik bakımdan daha da canlanmasını temenni ediyorum. Futbol kulübünüzün Süper Lig'e yükselişinin şehrimizin marka değerinin güçlenmesine, gençlerimizin spora yönelmesine ve futbolun birleştirici ruhunun daha geniş kitlelere ulaşmasına katkı sunacağına inancım tamdır. Bu itibarla Amedspor'un Süper Lig yolculuğunda fair play ruhunu, sporcu ahlakını ve kardeşlik hukukunu önceleyen bir anlayışla hareket ederek Türkiye'mizin huzur, birlik ve dayanışma iklimine olumlu katkılar sunacağına yürekten inanıyorum. Bu duygu ve düşüncelerle sizin şahsınızda başta Amedspor Kulübü'nün değerli yöneticileri olmak üzere, tarihi başarının elde edilmesinde alın teri ve gayreti bulunan teknik heyeti, futbolcuları, kulüp çalışanlarını ve Amedspor taraftarlarını ayrı ayrı tebrik ediyor; 2026-2027 sezonunun Amedspor'a, Diyarbakır'ımıza ve Türk futboluna hayırlı olmasını diliyorum."

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.