SON DAKİKA
Hava Durumu

#Balkanlar

Söz Bursa - Balkanlar haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Balkanlar haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Bursa’nın unutulmaya yüz tutmuş Rumeli mirası: Kaymaçina Haber

Bursa’nın unutulmaya yüz tutmuş Rumeli mirası: Kaymaçina

Bursa mutfağı denince akla İskender Kebap ya da süt helvası gelir ancak derinlerde, göç yollarından gelip sofraların başköşesine kurulan sessiz bir kahraman daha var: Kaymaçina. Batı Trakya’dan göç eden ailelerin Bursa’ya taşıdığı bu eşsiz lezzet, geleneksel lezzetlerin yaşatıldığı mutfaklar da yaşıyor. SADECE ÜÇ MALZEME, DEV BİR LEZZET Kaymaçina, aslında sadeliğin zirvesi. İçinde ne un, ne yağ ne de katkı maddesi var. Sadece süt, yumurta ve şekerin sabırla buluşmasından doğuyor. Balkanlar'ın serin yaylalarından Bursa’nın bereketli sofralarına uzanan bu tatlı, görünüşüyle fırın sütlacı, kıvamıyla krem karameli andırsa da kendine has "göz göz" dokusuyla hepsinden ayrılıyor. NEDEN UNUTULUYOR? Modern mutfağın karmaşası içinde bu denli sade lezzetler maalesef arka planda kalabiliyor. Ancak sağlıklı ve hafif tatlı arayanlar için Kaymaçina aslında tam bir kurtarıcı. Bugün Bursa’nın bazı köylerinde ve eski mahallelerinde hala bayram sabahlarının vazgeçilmezi olan bu lezzeti, kültür mirasımıza sahip çıkmak adına yeniden mutfaklarımıza davet ediyoruz. MUTFAKTAKİ MİRAS: KAYMAÇİNA TARİFİ Bu hafif ve nefis tatlıyı evinizde denemek isterseniz, ihtiyacınız olan tek şey biraz sabır ve bolca sevgi. Malzemeler: *1 litre süt *5 adet yumurta *1,5 su bardağı toz şeker *1 paket vanilya (isteğe bağlı) Yapılışı: Hazırlık: Geniş bir karıştırma kabında yumurtaları ve şekeri, şeker tamamen eriyene ve karışım hafifçe köpürene kadar iyice çırpın. Birleştirme: Oda sıcaklığındaki sütü ve vanilyayı ekleyerek çırpma işlemine devam edin. Üzerinde oluşan köpükleri almamaya özen gösterin, o köpükler fırında tatlının üzerinin yanık ve iştah açıcı görünmesini sağlar. Fırınlama: Karışımı fırına dayanıklı bir kaba veya porsiyonluk güveçlere paylaştırın. Fırın tepsisine kapların yarısına gelecek kadar su ekleyin (benmari usulü). Pişirme: 160 dereceye ayarlanmış fırında, üzeri iyice kızarıp kahverengi lekeler oluşana kadar yaklaşık 50-60 dakika pişirin. Servis: Fırından çıkan tatlıyı oda sıcaklığına geldikten sonra buzdolabında en az 4-5 saat dinlendirin. Soğuk servis yapılması lezzetini tam anlamıyla ortaya çıkaracaktır. Püf Noktası: Kaymaçina’nın en makbulü, kesildiğinde içinde küçük hava kabarcıklarının (göz göz) olmasıdır. Bu yüzden yumurtaları çok aşırı köpürtmeden, şekerin erimesine odaklanarak karıştırmak önemlidir. Afiyet olsun!

Yıldırım’dan Balkanlar’a gönül köprüsü: Makedonya’da kardeşlik sofrası kuruldu! Haber

Yıldırım’dan Balkanlar’a gönül köprüsü: Makedonya’da kardeşlik sofrası kuruldu!

Yıldırım Belediyesi, Ramazan ayının ruhunu ve manevi iklimini gönül coğrafyamızda yaşatmaya devam ediyor. Halep’ten Gazze’ye, Gümilcine’den Hasköy’e kadar düzenlediği iftar programlarıyla Müslümanları bir araya getiren Yıldırım Belediyesi, son olarak Kuzey Makedonya’da kurduğu kardeşlik sofrasıyla gönülleri birleştirdi. Kuzey Makedonya’nın, Vasilevo şehrinde düzenlenen iftar programına Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’ın yanı sıra; Üsküp Büyükelçisi Fatih Ulusoy, AK Parti Bursa milletvekilleri Refik Özen ve Ahmet Kılıç, Yıldırım Kaymakamı Metin Esen, Kuzey Makedonya Cumhuriyeti Bursa Fahri Konsolosu Halil Bedzeti, AK Parti Yıldırım İlçe Başkanı İrfan Akkaya, AK Parti Osmangazi İlçe Başkanı Adnan Kurtuluş ve meclis üyeleri katıldı. ‘GÖNÜL BORCUMUZ VAR’ Birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhuyla düzenlenen iftar programında konuşan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz; “Yıldırım Belediyesi olarak bizler, sadece şehrimizde değil, gönül coğrafyamızın dört bir yanında bu mübarek ayın ruhunu yaşatmayı bir görev, bir sorumluluk ve aynı zamanda bir gönül borcu olarak görüyoruz. Bugün burada, kurduğumuz bu kardeşlik sofrası, aslında sadece bir iftar programı değildir. Bu sofra; Halep’ten Gazze’ye, Gümilcine’den Hasköy’e uzanan bir gönül köprüsünün, birliğimizin ve dayanışmamızın somut bir ifadesidir. Bizler inanıyoruz ki, aynı sofrada buluşan gönüller arasında sınırlar ortadan kalkar, mesafeler anlamını yitirir” ifadelerini kullandı. ‘EVLAD-I FATİHAN TORUNUYUZ’ Türkiye ve Balkanlar arasındaki tarihi ve kültürel bağlara dikkat çeken Başkan Oktay Yılmaz, “Aynı zamanda bizler, bu topraklarda asırlardır kök salmış, tarih yazmış, medeniyet inşa etmiş Evlad-ı Fatihan’ın torunlarıyız. Balkanlar, bizim için sadece bir coğrafya değil; hatıralarımızın, ecdadımızın izlerinin ve ortak kültürümüzün yaşadığı kadim bir yuvadır. Burada attığımız her adımda, kurduğumuz her sofrada, geçmişin emanetini geleceğe taşımanın sorumluluğunu hissediyoruz. Bizler aynı inancın, aynı kültürün, aynı tarihin evlatlarıyız. Evlad-ı Fatihan ruhuyla, nerede bir kardeşimiz varsa oraya ulaşmayı, gönül köprüleri kurmayı ve bu kardeşliği diri tutmayı sürdüreceğiz. Nerede bir gönül varsa, orası bizim için yakındır. Bu mübarek akşamın; birlik ve beraberliğimizi artırmasını, gönüllerimizi yakınlaştırmasını ve tüm İslam âlemine huzur, barış ve esenlik getirmesini temenni ediyorum. Soframızı bereketlendiren, gönlümüzü zenginleştiren hepinize teşekkür ediyorum” dedi. Başkan Oktay Yılmaz ve beraberindeki heyet iftardan sonra İştip’e geçerek tarihi Kadın Ana Camii’nde teravih namazı kılarak, bölgede yaşayan Müslümanlarla bir araya geldi. Namazın ardından ise heyet, İştip Müftüsü Nasir Recepi’yi ziyaret etti.

Balkanlar ve Türkiye arasında yeni köprü: ERİAD ve KIRCAALİSİAD Haber

Balkanlar ve Türkiye arasında yeni köprü: ERİAD ve KIRCAALİSİAD

Bulgaristan Kökenli Yönetici, Sanayici ve İş İnsanları Derneği (KIRCAALİSİAD) heyeti, Eskişehir’in önemli iş dünyası sivil toplum kuruluşlarından biri olan Eskişehir Rumeli Sanayici ve İş İnsanları Derneği’ni (ERİAD) ziyaret etti. ERİAD Yönetim Kurulu Başkanı Rüştü Şentuna ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya gelen KIRCAALİSİAD adına ziyarette; Yönetim Kurulu Başkanı Osman Güler, Başkan Yardımcıları Süleyman İnan ve Ferdi Yılmaz ile Genel Sekreter Gökhan Vatansever yer aldı. Samimi ve verimli bir atmosferde gerçekleşen görüşmede; iki dernek arasında kurulabilecek iş birlikleri, ortak projeler ve iş dünyası arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik başlıklar ele alındı. Toplantıda ayrıca Balkanlar ile Türkiye arasındaki ticari ve ekonomik ilişkilerin daha da geliştirilmesi, iş insanları arasında karşılıklı yatırım ve ticaret fırsatlarının artırılması gibi konular da değerlendirildi. “Ortak değerler” vurgusu Görüşmede iki kurum arasındaki bağın yalnızca bir ziyaretle sınırlı kalmayacağı, aksine uzun vadeli bir iş birliği anlayışıyla geliştirileceği vurgulandı. KIRCAALİSİAD ve ERİAD’ın, ortak değerler ve benzer vizyon doğrultusunda hareket eden iki “kardeş dernek” olarak gelecekte pek çok projede birlikte yer alabileceği ifade edildi. KIRCAALİSİAD heyeti, Balkanlar ile Türkiye arasında ekonomik ve ticari köprüler kurma vizyonuyla çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, bu süreçte iş dünyası örgütleri arasındaki dayanışma ve iş birliğinin büyük önem taşıdığını dile getirdi. ERİAD ile gerçekleştirilen bu buluşmanın, iki şehirdeki iş insanları arasında yeni bağlantıların kurulmasına ve ortak projelerin geliştirilmesine katkı sağlayacağı ifade edildi. Ziyaret sonunda karşılıklı iyi niyet ve iş birliği mesajları paylaşılırken, iki derneğin önümüzdeki dönemde ortak etkinlikler, iş dünyası buluşmaları ve bölgesel ekonomik iş birlikleri için temaslarını sürdürmesi konusunda mutabık kalındı.

Bursa’dan Balkanlar’a vefa çıkarması: Doktor Sadık Ahmed’in kabrinde dua! Haber

Bursa’dan Balkanlar’a vefa çıkarması: Doktor Sadık Ahmed’in kabrinde dua!

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Batı Trakya ve Bulgaristan’da soydaşlarla bir araya geldi. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Batı Trakya ve Bulgaristan’daki soydaşlarla iftar sofrasında buluştu. Ziyaretlerine Batı Trakya’dan başlayan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’a Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği (BAL-GÖÇ) Genel Başkanı Prof. Dr. Emin Balkan, AK Parti Yıldırım İlçe Başkanı İrfan Akkaya, Belediye Meclisi üyeleri ve BAL-GÖÇ yöneticileri eşlik etti. GENÇLERİMİZ SADIK AHMED'TEN FEYZALIYOR Başkan Yılmaz ve beraberindekiler, ilk olarak Batı Trakya Türklerinin merhum Lideri Doktor Sadık Ahmed’in kabrini ziyaret ederek dua etti. Doktor Sadık Ahmed’in Batı Trakya Türkleri mücadelesine ömrünü adadığını ve bu mücadeleden bir an olsun dahi geri durmadığını hatırlatan Başkan Yılmaz, “Sadık Ahmed, haksızlık karşısında susmayan iradesi, milletine duyduğu derin sevda ve inancından aldığı güçle sergilediği vakur duruşla nesillere ışık oldu. İnsanlarımızın kimliklerine sahip çıkma mücadelesinin sembolü oldu. Biz de Yıldırım Belediyesi olarak hem ona olan vefa borcumuzu bir nebze olsun ödemek hem de gençlerimizin onun bu mücadelesinden feyz alması için Bursa'nın en güzel gençlik merkezlerinden birisine Doktor Sadık Ahmed’in adını verdik. Kendisini rahmetle ve minnetle anıyoruz” dedi. AYNIN AİLENİN MENSUPLARIYIZ Batı Trakya temasları kapsamında Gümülcine Başkonsolosu Aykut Ünal ile makamında bir araya gelen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz ve beraberindekiler, daha sonra Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif, Gümülcine Türk Gençler Birliği Başkanı Sedat Hasan’ın ziyaret etti. Temaslarına İskeçe’de devam eden heyet, İskeçe Müftüsü Mustafa Trampa ve Yassıköy Belediye Başkanı Caner İmam’ı ziyaret ettikten sonra Ketenlik’te iftar sofrasında soydaşlarla bir araya geldi. Her Ramazan ayında Batı Trakya’yı ziyaret ettiğini hatırlatan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Bizim Batı Trakya’yla gönül bağımız olduğu kadar, beşerî bağlarımız var. Yıldırım on binlerce Batı Trakyalı kardeşimize ev sahipliği yapıyor. Ailelerin bazı fertleri burada bazıları ise Yıldırım’da. Biz aynın ailenin mensuplarıyız. Siz burada ne kadar mutlu huzurlu olursanız, bizler Bursa’da o kadar rahat oluruz” diye konuştu. BURSA BİR BALKAN ŞEHRİDİR Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’ın sonraki durağı ise Bulgaristan oldu. Hasköy Şehrinde düzenlenen iftar programına katılan Başkan Yılmaz’a soydaşlar yakın ilgi gösterdi. Bursa’nın da bir Balkan şehri olduğunu ifade eden Yılmaz, “Bundan dolayı buraya ne zaman gelsek kendimizi evimizde kardeşlerimizle birlikte hissediyoruz. Biz et ve tırnak gibiyiz. Bugün bunun en güzel yansımalarından birisine tanıklık ediyoruz. Aynı sofrada ramazanın bereketini, huzurunu ve mutluluğunu paylaşıyoruz. Gümülcine, Üsküp, Saraybosna, Kırcaali velhasıl Balkanlar bizim için uzak bir diyarlar değil; ecdadın mirası, gönlümüzün emanetidir. Bu emanete sahip çıkmaya, kardeşliğimizi büyütmeye ve Bursa’mızın sıcaklığını gönül coğrafyamızın her köşesine taşımaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Bursa’nın Gönül Sofrası Filibe’de kuruldu: Başkan Bozbey soydaşlarla buluştu Haber

Bursa’nın Gönül Sofrası Filibe’de kuruldu: Başkan Bozbey soydaşlarla buluştu

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin kardeş şehir Filibe’de yüzlerce Müslümanın katılımıyla düzenlediği iftar yemeğinde Ramazan ayının manevi atmosferi doyasıya yaşandı. Bursa Büyükşehir Belediyesi, Batı Trakya’da ve Balkanlarda yaşayan Müslümanların birliği ve beraberliği yönünde iftar sofraları kurmaya devam ediyor. Ramazan ayının başlamasıyla birlikte Balkanlar’daki ilk iftar organizasyonunu Gümülcine’de yapan Büyükşehir Belediyesi, ikinci iftar programını Filibe’de düzenledi. Programa, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve eşi Seden Bozbey’in yanı sıra Filibe Başkonsolosu Emre Manav, CHP Bursa Milletvekili Hasan Öztürk, RUMELİSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Murat Evke, RUMELİSİAD üyeleri ve Bursa Büyükşehir Belediyesi yöneticileri de katıldı. Akşam ezanının okunmasıyla birlikte oruçlar açılırken, Filibe Müftüsü Taner Veli’nin yaptığı duayla kardeşliğin daim olması temenni edildi. “DAYANIŞMAMIZI SÜRDÜRMEYE KARARLIYIZ” Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak Filibe’de düzenledikleri iftar programında soydaşlarımızla aynı sofrada buluştuklarını belirten Başkan Mustafa Bozbey, “Ramazan’ın maneviyatını gönül coğrafyamızda paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Filibe’deki Türklerin her zaman yanında olmaya ve dayanışmamızı sürdürmeye kararlıyız. İftar programımıza teşrif eden Filibe Başkonsolosumuza, Bölge Müftümüze, belediye başkanlarımıza, siyasi parti temsilcilerimize, Bulgaristan yöre derneklerimizin başkanlarına ve yönetimlerine teşekkür ediyorum. Bu anlamlı buluşmaya katkı sunan RUMELİSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Murat Evke’ye ve yönetim kuruluna şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Balkanlar’da Osmangazi rüzgarı: 11 Ülkeden 350 kadın Üsküp’te buluştu! Haber

Balkanlar’da Osmangazi rüzgarı: 11 Ülkeden 350 kadın Üsküp’te buluştu!

Osmangazi Belediyesi’nin Balkan coğrafyasındaki kardeş şehirlerle dostluk ve iş birliği bağlarını güçlendirmek amacıyla düzenlediği ‘Osmangazi Kardeşler Buluşması’nın ikincisi Kuzey Makedonya’nın başkenti Üsküp’te gerçekleştirildi. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nün Ramazan ayına gelmesi sebebiyle erkene çekilen buluşma 11 ülke ve 40 şehirden 350 kadınının katılımıyla düzenlendi. Balkan ülkeleriyle güçlü ilişkilere sahip olan Osmangazi Belediyesi, geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediği “Osmangazi Kardeşler Buluşması”nın ikincisini Kuzey Makedonya’nın başkenti Üsküp’te Yunanistan, Bulgaristan, Romanya, Gagavuzya, Kuzey Makedonya, Kosova, Bosna Hersek, Sırbistan, Arnavutluk, Karadağ ve Türkiye’den 40 şehirden toplam 350 kadının katılımıyla gerçekleştirdi. Programda, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü coşku içerisinde kutlandı. Başkan Erkan Aydın’ın Eşi Nadire Aydın’la birlikte katıldığı programa CHP Yurtdışı Örgütlenmeden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu, kadınlardan oluşan meclis üyeleri, muhtarlar, STK temsilcileri ve birim müdürleri katıldı. Balkanlar’daki kardeş şehirlerinin belediye başkanları, yerel yöneticileri ve temsilcilerinin yanı sıra çok sayıda davetlinin katıldığı buluşmada, şehirler arasında sürdürülebilir iş birliğinin artırılması, ekonomik ve ticari ilişkilerin geliştirilmesi, kültürel mirasın korunması ve ortak projelerin hayata geçirilmesi konuları ele alındı. Üsküp’te düzenlenen programda Başkan Erkan Aydın ve beraberindeki heyet Bursaspor atkıları açarak Yeşil Beyaz sevgisini Balkanlara taşıdı. “Osmangazi Kardeşler Buluşması”, Balkanlar ile Osmangazi arasında kurulan gönül köprülerini daha da sağlamlaştırırken, şehirler arasındaki birlik, beraberlik ve kardeşlik atmosferinin pekişmesine önemli katkı sağladı. Buluşma, sadece resmi temaslarla sınırlı kalmayıp ülkeler arasında da güçlü bağların kurulmasına zemin hazırladı. Kadınların öncülüğünde gerçekleşen anlamlı organizasyon, Balkanlar ile Osmangazi arasında sürdürülebilir ilişkilerin geliştirilmesine katkı sunarken, ortak projelerle geleceğe yönelik sağlam adımlar atılmasına da imkan tanıdı. “Kadının Gücü Balkanlar’da ve Ülkemizde Yüz Yıllardır Hissedilmiştir” Balkanlarda düzenledikleri Osmangazi Kardeşler Buluşması’nda soydaşlarını ve kardeşlerini bir arada görmekten bir arada görmekten büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “8 Mart Dünya Kadınlar Günü Ramazan ayına denk geldiği için bu etkinliği öncesinde gerçekleştiriyoruz. Dünya’yı kadınlar kurtarıp şekillendirecek. Kadının gücü Balkanlarda ve ülkemizde yüz yıllardır hissedilmiştir. Bundan sonrada ilelebet hissedilecek. Bu bütün soydaşlarımızı ve kardeşlerimizi bir arada görmekten, birlikte olmaktan, burada kurduğumuz bağın programa katılım sağlayan ülkelerde ve Türkiye’de kuvvetli bir şekilde devam ettiğini biz yıl içindeki bir çok etkinlikte hissediyoruz. Bu kuvvetli bağın daha da ileriye taşınması için Osmangazi Belediyesi olarak her zaman kardeşlerimizin yanındayız.” şeklinde konuştu. “Dayanışmamız Sınır Tanımıyor” Dayanışmalarının sınır tanımadığını belirten CHP Yurtdışı Örgütlenmeden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu, “Balkanlarda da birlikteyiz. Dayanışmamız sınır tanımıyor. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın, belediye meclis üyelerimiz, muhtarlarımız ve 11 ülkeden, 40 şehirden gelen kadınlarla birlikte gerçekleştirdiğimiz etkinlikte dayanışmayı büyüttük. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın, belediye meclis üyelerimiz ve muhtarlarımızın katılımıyla; 11 ülke ve 40 şehirden gelen kadınlarla bir araya gelerek Balkanlar’daki kardeşlik bağlarımızı güçlendirdik. Bu buluşmada emeği geçen herkese teşekkür ederim.” ifadelerini kullandı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, bu anlamlı ziyarette kendilerini yalnız bırakmayan Üsküp Büyükelçisi Fatih Ulusoy, CHP Bursa Milletvekili ve Yurt Dışı Örgütlenmeden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Nurhayat Altaca Kayışoğlu, Prizren Başkonsolosu Fatih Topçu, Romanya Köstence Vali Yardımcısı Şenol Ali, Makedonya Önceki Dönem Bakanı Orhan Murtezani, Kuzey Makedonya Bursa Fahri Konsolosu Halil Bedzeti, Gagavuzya’dan Doç. Dr. Güllü Karanfil, başta olmak üzere, Üsküp’te kendilerini evlerinde gibi hissettiren tüm katılımcılara teşekkürlerini sundu.

BATISİAD yeni yönetim kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi Haber

BATISİAD yeni yönetim kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi

Batı Trakya Türkleri Yönetici ve Sanayici İşadamları Derneği’nin (BATISİAD) geçtiğimiz günlerde yapılan genel kurulunda oybirliği ile göreve getirilen Yönetim Kurulu, ilk toplantısını yaptı. Görev dağılımı sonucunda başkan yardımcıları, genel sekreter ve sayman üye ile yönetim kurulu üyelerinin görev alanları belirlendi. Buna göre, Ahmet Er’in başkanlığındaki Yönetim Kurulu’nda başkan vekilliği görevine Salih Altuğ getirildi, Altuğ aynı zamanda ekonomi ve OSB’lerden sorumlu olacak. BATISİAD’da başkan yardımcıları; Ali Ömeroğlu, Gürcan Yılmaz, İkbal İbrahimoğlu, İbrahim İsmailoğlu ve Cihat Yusufoğlu olurken, genel sekreterliğe Rafet Emin Demir, Sayman üyeliğe ise Hasip Semerci seçildi. BATISİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Er, kuruluştan itibaren olduğu gibi bu dönemde de Batı Trakya kökenli girişimcilerin Türkiye'deki ve Balkanlar'daki sesi olma misyonuyla faaliyetlere devam edeceklerini belirterek, “Türkiye ve Batı Trakya arasında kurulan bağın önemi bir sembolü konumunda olan BATISİAD olarak, dernek merkezimizin tamamlanması ile birlikte Bursa ekonomisi ve ülke ekonomisiyle ilgili etkinlikler gerçekleştireceğiz. Amacımız hem üyelerimizin gelişimlerine katkıda bulunmak, hem de ekonomiye katma değer sağlamak” dedi. Yönetim Kurulu görev dağılımı şöyle oldu : *Yönetim Kurulu Başkanı : Ahmet Er, *Yönetim Kurulu Başkan Vekili : Salih Altuğ (Ekonomi ve OSB’lerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Başkan Yrd. : Ali Ömeroğlu (Tanıtım, Medya ve Organizasyonlardan Sorumlu) *Yönetim Kurulu Başkan Yrd. : Gürcan Yılmaz (Dış İlişkilerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Başkan Yrd. : İkbal İbrahimoğlu (İdari İşlerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Başkan Yrd. : İbrahim İsmailoğlu (STK’lardan Sorumlu) *Yönetim Kurulu Başkan Yrd. : Cihat Yusufoğlu (Halkla İlişkilerden Sorumlu) *Genel Sekreter : Rafet Emin Demir *Sayman : Hasip Semerci *Yönetim Kurulu Üyesi : Ekrem Tuna (Ar-Ge’den Sorumlu) *Yönetim Kurulu Üyesi : Adnan Yakupoğlu (Sosyal İşlerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Üyesi : Halit Şefikoğlu (Yerel Yönetimlerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Üyesi : İsmail Tatar (Sanayi ve KOBİ’lerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Üyesi : Kadir Güleryüz (Genç Girişimcilerden Sorumlu) *Yönetim Kurulu Üyesi : Rıdvan Hatipoğlu (Üretim ve Ticari İşlerden Sorumlu) Yönetim Kurulu toplantısında ayrıca, Yüksek İstişare Kurulu Başkanlığı görevine ise Rıdvan Güler getirildi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.