SON DAKİKA
Hava Durumu

#Ziyaret

Söz Bursa - Ziyaret haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ziyaret haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Başkan Enes Çelik ve Varank'tan Dursun Özbek'e ziyaret Haber

Başkan Enes Çelik ve Varank'tan Dursun Özbek'e ziyaret

Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, AK Parti Bursa Milletvekili ve eski Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ile birlikte Galatasaray Spor Kulübü’ne üst düzey bir ziyaret gerçekleştirdi. Sarı-kırmızılı kulübün merkezinde gerçekleşen ziyarette Bursaspor heyetini, Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek ve Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Abdullah Kavukçu ağırladı. Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde geçen görüşmede, Türk futbolundaki güncel gelişmeler ve iki kulüp arasındaki olası iş birlikleri masaya yatırıldı. Ziyaretin anısına Başkan Enes Çelik, Dursun Özbek'e arkasında ismi yazılı olan yeşil-beyazlı Bursaspor forması hediye etti. BAŞKAN ÇELİK'TEN TEŞEKKÜR MESAJI Ziyaretin ardından resmi sosyal medya hesabı (X) üzerinden bir paylaşım yapan Bursaspor Başkanı Enes Çelik, Galatasaray yönetimine misafirperverliklerinden dolayı teşekkür etti. Çelik, mesajında şu ifadelere yer verdi:"Sayın Bakanımız Mustafa Varank ile birlikte gerçekleştirdiğimiz ziyarette bizleri en iyi şekilde misafir eden Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Sayın Dursun Özbek’e ve Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Sayın Abdullah Kavukçu’ya teşekkür ediyorum. Sayın Bakanımız @varank ile birlikte gerçekleştirdiğimiz ziyarette bizleri en iyi şekilde misafir eden Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Sayın Dursun Özbek’e ve Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Sayın Abdullah Kavukçu’ya teşekkür ediyorum. pic.twitter.com/BgQj0hLiJz— Enes Çelik (@EnsCelik16) June 17, 2026

Başkan Erkan Aydın'dan Yağız Efe için yardım çağrısı: "Tedavisini tamamlayıp Bursaspor maçlarına gelecek" Haber

Başkan Erkan Aydın'dan Yağız Efe için yardım çağrısı: "Tedavisini tamamlayıp Bursaspor maçlarına gelecek"

DMD hastalığıyla mücadele eden Yağız Efe için başlatılan valilik onaylı tedavi kampanyası için çağrıda bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın “Bu çağrılara yurttaşlarımızın kayıtsız kalmayacağını düşünüyorum. Yağız Efe de tedavisini tamamlayıp, Bursaspor maçlarına gelecek.” diye konuştu. Gözlerinin içi gülen, hayat dolu bir çocuk olan Yağız Efe’nin sağlığına kavuşabilmesi için ailesi ve destekçileri tarafından başlatılan valilik onaylı kampanya devam ediyor. Bu doğrultuda Yağız Efe ve ailesi, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ı makamında ziyaret etti. Baba Mustafa erim, anne Hafize Erim, Yağız Efe’nin küçük kardeşi Mustafa Kemal Erim ve DMD Yağız Efe Kampanya İletişim ve Saha Sorumlusu Akif Gebeş’in de yer aldığı ziyarette Yağız Efe ile yakından ilgilenen Başkan Erkan Aydın, tedavi sürecine katkı sağlamak adına vatandaşlara dayanışma çağrısında bulundu. “Bütün Ailelerin Çocukları İnşallah Sağlık İçerisinde Nice Bayramlara Ulaşsın” Kampanyanın yıl başından bugüne biraz ilerlediğini ancak yeterli seviyede olmadığını dile getiren Başkan Aydın, şöyle konuştu: “Önümüzde bayram var, bu yakışıklı Bursasporlu nice bayramlara ulaşsın. Bütün ailelerin çocukları inşallah sağlık içerisinde, mutluluk içerisinde nice bayramlara ulaşsın. Yarın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı. Bu bayramları da kutlasınlar. Buradan bütün duyarlı vatandaşlara, iş insanlarına, hayırseverlere bir çağrı daha yapalım; Bursa’daki kampanyalar gerek SMA hastalarında, gerek DMD hastalarında genelde başarıyla sonuçlanıyor, inşallah Yağız Efe’de de bu iyi sonuca ulaşacağız. Bu çağrılara yurttaşlarımızın kayıtsız kalmayacağını düşünüyorum. Yağız Efe de tedavisini tamamlayıp, Bursaspor maçlarına gelecek.” Kampanya Yüzde 29 Seviyelerinde Yağız Efe’nin ailesi de, kampanyanın yüzde 29 seviyesinde olduğunu belirterek, yaklaşık olarak 150 gün gibi bir sürelerinin kaldığını, bu süreç içerisinde Yağız Efe’nin kampanyasını bitirmek durumunda olduklarını söyledi. Ziyaret esnasında Yağız Efe, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a isminin yazılı olduğu ‘Timsah’ figürü hediye ederken, Başkan Aydın da Yağız Efe çeşitli hediyeler takdiminde bulundu. Valilik onaylı kampanya kapsamında bağış yapmak isteyen vatandaşlar için hesap bilgileri de paylaşıldı. Babası: Mustafa Erim IBAN: TR 3400 1340 0000 3760 2650 0024 Yağız Efe’nin kampanya sürecine ilişkin detaylara sosyal medya hesabı @dmdyagizefe üzerinden ulaşılabiliyor.

Başkan vekili Biba’dan hemşirelere teşekkür: "Hepimizin sizlere ihtiyacı var" Haber

Başkan vekili Biba’dan hemşirelere teşekkür: "Hepimizin sizlere ihtiyacı var"

Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşireleri ziyaret ederek çiçek takdim etti. Büyükşehir ekipleri de şehir genelindeki sağlık kurumları ve belediye birimlerinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek Hemşireler Günü'nü kutladı. Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hemşireler Günü çerçevesinde düzenlenen programla sağlık çalışanlarına moral ve destek ziyaretleri yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşirelerle bir araya gelerek sohbet etti. Gayretlerinden dolayı teşekkür edip çalışanlara çiçek takdim eden Başkan Vekili Biba, hemşirelerin toplum sağlığı açısından üstlendikleri önemli göreve dikkat çekti. “HEPİMİZİN SİZLERE İHTİYACI VAR” Başkan Vekili Şahin Biba, Hemşireler Günü’nü kutlamanın yanı sıra farkındalık oluşturmanın da büyük önem taşıdığını ifade ederek, “Hemşirelerin çalışma hayatında karşılaştığı zorlukların farkında olmamız, empati kurarak mesleğin önemini daha iyi kavramamız gerekiyor. Hepimizin sizlere ihtiyacı var. Emeklerinizin karşılığını ödemek mümkün değil. Bursa Büyükşehir Belediyesi adına sizlere teşekkür ediyor, Allah’tan güç, kuvvet ve sabır diliyorum” dedi. Program kapsamında Büyükşehir ekipleri tarafından da Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi, Bursa Şehir Hastanesi, Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Çekirge Devlet Hastanesi’nde görev yapan hemşireler ziyaret edildi. Ayrıca Aktif Yaşam Merkezleri Şube Müdürlüğü, Halk Sağlığı ve Sağlıklı Yaşam Şube Müdürlüğü, Evde Sağlık ve Ambulans Hizmetleri Şube Müdürlüğü ile İş Sağlığı ve Güvenliği Şube Müdürlüğü personeli de unutulmadı. Ziyaretlerde sağlık çalışanlarına çiçek verilerek hizmetleri için teşekkür edildi.

Bursa’da eğitim seferberliği: BUMEV Kaymakamların kapısını çaldı! Haber

Bursa’da eğitim seferberliği: BUMEV Kaymakamların kapısını çaldı!

Bursa Muş Eğitim ve Hizmet Vakfı (BUMEV), bir süre önce gerçekleştirilen genel kurulun ardından başlattığı ziyaret programına devam ediyor. İlk olarak Bursa Valisi Erol Ayyıldız’ı ziyaret ederek yeni dönem vizyonunu paylaşan BUMEV Yönetim Kurulu üyeleri, ziyaret programının devamında ilçe kaymakamlarıyla bir araya geldi. Vakıf yönetimi, ziyaret programı kapsamında sırasıyla; Yıldırım Kaymakamı Metin Esen, Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, Mudanya Kaymakamı Ayhan Terzi, Nilüfer Kaymakamı Murat Süzen ve Kestel Kaymakamı Recep Öztürk’ü makamlarında ziyaret etti. Görüşmelerde, vakfın yürüttüğü eğitim projeleri ve ilçeler bazında yapılabilecek sosyal dayanışma çalışmaları ele alındı. "Amacımız Daha Fazla Gence Dokunmak" Ziyaretlerde vakıf faaliyetleri hakkında bilgi veren BUMEV Başkanı Ahmet Akın, “Genel kurulumuzun ardından şehrimizin kıymetli mülki idare amirleriyle bir araya gelerek vizyonumuzu paylaşıyoruz. Başarılı gençlerimizin eğitim yolculuğunda engelleri kaldırmak temel önceliğimiz. İlçe kaymakamlarımızın destekleri ve rehberliği, bu yolda bizlere güç katacaktır.” İlçe kaymakamları ise BUMEV heyetine yeni dönemde başarılar dileyerek, eğitim ve sosyal dayanışma odaklı sivil toplum faaliyetlerinin toplumsal huzur ve gelişim için kritik rol oynadığını vurguladılar. Kaymakamlar, BUMEV’in özellikle üniversite gençliğine yönelik yürüttüğü çalışmaları takip ettiklerini belirterek, eğitimde fırsat eşitliğini güçlendiren her adımın kıymetli olduğunu, ihtiyaç sahibi öğrencilere ulaştırılan desteklerin toplumsal dayanışma ruhunu pekiştirdiğini belirttiler. Görüşmelerde ayrıca, kamu ve sivil toplum kuruluşu iş birliğinin artarak devam etmesinin, gençlerin geleceğe daha donanımlı hazırlanmasına katkı sağlayacağı vurgulandı.

Anahtar Parti Bursa sahaya indi: "Vatandaşın derdiyle dertleniyoruz" Haber

Anahtar Parti Bursa sahaya indi: "Vatandaşın derdiyle dertleniyoruz"

Anahtar Parti Bursa İl Başkanı Fikret Aslan, ilçe teşkilatlarıyla birlikte saha çalışmalarını hızlandırdı. Ramazan ayının ardından vatandaşla sıcak teması önceleyen parti, Osmangazi ilçesine bağlı Akpınar Kapalı Pazaryeri'nde ziyaret gerçekleştirdi. İl Başkanı Aslan’a, Osmangazi İlçe Başkanı İsmail Demir, il ve ilçe yöneticileri eşlik etti. Heyet, pazaryerinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek broşür dağıttı, talep ve şikayetleri dinledi. “SAHA SİYASETİ BİZİM İÇİN ASLİ GÖREVDİR” Ziyaret sırasında esnafın özellikle ekonomik koşullardan kaynaklı sorunlarını dile getirdiği öğrenildi. İl Başkanı Fikret Aslan, yaptığı açıklamada, alandaki satıcıların mevcut durumdan memnun olmadığını belirterek, "Vatandaşın derdiyle dertlenmek, sorunları yerinde tespit etmek zorundayız. Saha siyaseti bizim için asli görevdir. Ramazan sonrası temaslarımızı daha da sıklaştırarak sürdüreceğiz" dedi. “ESNAFIMIZIN SIKINTILARINI DİNLEDİK, NOT ALDIK” Osmangazi İlçe Başkanı İsmail Demir ise, ilçe teşkilatı olarak sahada olmaya devam edeceklerini vurgulayarak, "Akpınar Pazaryeri’ndeki esnafımızın sıkıntılarını dinledik, not aldık. Çözüm için üzerimize düşeni yapacağız" ifadelerini kullandı. Pazaryerinin ardından mahalle esnafını da ziyaret eden heyet, Anahtar Parti’nin ulaşmadığı cadde ve sokak kalmayacağını vurguladı. Partililerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, esnaf ziyaretlerinin ardından sona erdi.

İznik tek yürek! Bayram coşkusu protokol ve halkı buluşturdu Haber

İznik tek yürek! Bayram coşkusu protokol ve halkı buluşturdu

İznik Belediyesi Çay Bahçesi’nde gerçekleştirilen programa İznik Kaymakamı Arif Karaman, Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, belediye meclis üyeleri, muhtarlar, Siyasi parti temsilcileri, Gaziler Derneği, Kamu Kurum ve Kuruluşları, Sivil Toplum Örgütleri, oda başkanları ve İznikliler katıldı. İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta burada yaptığı konuşmada “Rahmet, bereket, yardımlaşma ve dayanışma ayı olan bir Ramazan-ı Şerif’i daha uğurladık. Birlik ve beraberliğimizin pekişmesine, sevgi, saygı ve hoş görü anlayışının artmasına vesile olan mübarek Ramazan Ayı’nı geride bırakmanın hüznünü yaşarken, Ramazan Bayramı’na kavuşmanın sevinci ve heyecanı içerisindeyiz. Bayramlar; milli ve manevi değerlerin yaşatıldığı, sevgi, saygı ve vefa duygularının güçlendiği özel günlerdir. Bu özel günlerin vatandaşlarımız arasındaki kardeşlik duygularını daha da güçlendireceğine inanıyorum. Dünyanın farklı coğrafyalarında bayramı buruk geçiren Müslüman kardeşlerimizin çektiği acıların son bulmasını diliyorum. Bu duygu ve düşüncelerle siz değerli hemşerilerimin Ramazan Bayramı'nı en içten duygularla kutluyorum. Ramazan Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve İslam alemine sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Hep birlikte nice bayramlara” diye belirtti. İlçe Kaymakamı Arif Karaman da konuşmasında tüm İzniklilerin ve katılanların bayramını tebrik ederek, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Buradaki bayramlaşmanın ardından protokol üyeleri, İlçe Emniyet Müdürlüğü, Jandarma Komutanlığı, Huzurevi ve İznik Devlet Hastanesi’nde görevli personel ile hastaları ziyaret ederek bayramlarını tebrik ettiler.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.