SON DAKİKA
Hava Durumu

#Erkan Aydın

Söz Bursa - Erkan Aydın haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Erkan Aydın haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Tarihi Başarı Ertuğrul Sağlam tesisleri’nde kutlandı: İşte Osmangazi'nin gurur tablosu Haber

Tarihi Başarı Ertuğrul Sağlam tesisleri’nde kutlandı: İşte Osmangazi'nin gurur tablosu

Osmangazi Belediyespor’un badminton altyapısında yetişen sporcular, üniversiteden ilkokula kadar tüm kategorilerde elde ettikleri Türkiye şampiyonluklarıyla tarihi bir başarıya imza attı. Osmangazi Belediyespor, badminton branşında elde ettiği tarihi başarılarla adından söz ettirmeye devam ediyor. Kulübün altyapısında yetişen sporcular, okul sporları ve üniversiteler arası organizasyonlarda elde ettikleri Türkiye dereceleriyle büyük gurur yaşattı. Üniversiteden ilkokul seviyesine kadar tüm kategorilerde kazanılan şampiyonluklar, kulübün altyapı sisteminin başarısını bir kez daha gözler önüne serdi. BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞTULAR Üniversiteler Arası Badminton Ünilig Ferdi Müsabakaları Tek Erkekler kategorisinde mücadele eden sporcu Osmangazi Belediyesporlu sporcu Veysel Taşdemir, Bursa Uludağ Üniversitesi adına Türkiye Şampiyonu olarak önemli bir başarı elde etti. Okul sporlarında da Osmangazi Belediyespor altyapısının damga vurduğu organizasyonlarda, Tophane Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye Şampiyonu oldu. Ortaokul kategorilerinde mücadele eden Şehit Sinan Acar Ortaokulu ise adeta başarıdan başarıya koştu. Yıldız Kızlar kategorisinde Türkiye Şampiyonluğu elde eden okul, Küçük Kızlar kategorisinde de zirvede yer aldı. Küçük Erkekler kategorisinde mücadele eden takım ise Türkiye ikincisi olarak büyük bir başarıya imza attı. Badminton branşındaki başarı zincirinin son halkasını ise ilkokul kategorisi oluşturdu. İlkokullar Arası Badminton İl Şampiyonası’nda Sadi Etkeser İlkokulu şampiyon olarak kürsünün zirvesine çıktı. "GURUR YAŞIYORUZ" Elde edilen tarihi başarıların ardından Osmangazi Belediyesporlu sporculara Ertuğrul Sağlam Spor Tesisleri’nde özel bir tören düzenlendi. Törende sporcular ve antrenörler büyük alkış alırken, Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan, sporculara hediyelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Ödül töreninde konuşan Başkan Fatih Karayılan, yaşanan başarıların kulüp adına tarihi bir anlam taşıdığını belirterek "Osmangazi Belediyespor olarak ayrı bir gurur yaşıyoruz. Tarihi bir başarıya imza attık. Badminton branşında üniversiteden ilkokula kadar tüm kategorilerde Türkiye şampiyonu olduk. Sporcularımızı ve emeği geçen hocalarımızın hepsini birer birer kutluyorum." dedi. "GELECEK SEZONLARDA DEVAMINI GÖRMEK İSTİYORUZ" Osmangazi Belediyespor Badminton Başantrenörü Çağatay Taşdemir ise başarıların uzun yıllara dayanan emek ve sistemli çalışmanın sonucu olduğunu ifade etti. Taşdemir "Bu yıl özel bir durum yaşıyoruz. Üniversiteden başlayarak ilkokullara kadar tüm kategorilerde Türkiye şampiyonluğu elde ettik. Üniversitelerde tek erkeklerde Türkiye şampiyonu olduktan sonra lise grubumuz erkeklerde Türkiye şampiyonu oldu. Ardından yıldız kızlarımız ve küçük kızlarımız ortaokullarda şampiyon olurken, küçük erkeklerimiz de Türkiye ikincisi oldu. En minik grubumuz ise il bazında yapılan turnuvada şampiyon oldu. En üst kategoriden en alt kategoriye kadar hepsinde şampiyon olarak bizleri gururlandırdılar. İnşallah gelecek sezonlarda da bunun devamını görmek istiyoruz." diye konuştu. Taşdemir, kendilerine bu imkanı sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan’a teşekkür etti.

Başkan Erkan Aydın’dan Bursaspor’a tebrik ziyareti Haber

Başkan Erkan Aydın’dan Bursaspor’a tebrik ziyareti

Erkan Aydın, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’e şampiyonluk dolayısıyla tebrik ziyaretinde bulundu. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a ziyarette Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan da eşlik etti. Kulüp binasında gerçekleşen görüşmede, Bursaspor’un geçtiğimiz sezon elde ettiği şampiyonluk ve yeni sezondaki hedefleri değerlendirildi. “Süper Lig hedefine bir adım daha yaklaştı” Başkan Erkan Aydın, Bursaspor’un elde ettiği başarının tüm Bursa’ya büyük mutluluk yaşattığını belirterek, yeni sezonda Trendyol 1. Lig’de mücadele edecek yeşil-beyazlı ekibe başarı dileklerini iletti. Aydın, “Bursaspor’umuz bu yıl sadece Bursa’ya değil, ülke genelinde ses getiren çok güzel bir başarı elde etti. Asıl hedef olan Süper Lig’e bir adım daha yaklaştı. Aynı coşkuyu yeniden yaşayacağımıza inancımız tam” dedi. Başkan Aydın ayrıca teknik heyet, futbolcular, yöneticiler ve taraftarlara yeni sezonda başarılar diledi. “Ait olduğumuz yere bir yılımız kaldı” Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, kulübün Süper Lig hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüğünü söyledi. Çelik, “Ait olduğumuz yere bir yılımız kaldı. Süreçle ilgili neler yapılabileceğini değerlendirdik. İnşallah önümüzdeki yıl Süper Lig’e çıkarken yine birlikte olacağız” ifadelerini kullandı. Anlamlı hediye takdimi Ziyaretin sonunda Başkan Erkan Aydın, Enes Çelik’e günün anısına Osmanlı askeri zırhı tasarımlı özel bir hediye takdim etti.

Başkan Erkan Aydın'dan Yağız Efe için yardım çağrısı: "Tedavisini tamamlayıp Bursaspor maçlarına gelecek" Haber

Başkan Erkan Aydın'dan Yağız Efe için yardım çağrısı: "Tedavisini tamamlayıp Bursaspor maçlarına gelecek"

DMD hastalığıyla mücadele eden Yağız Efe için başlatılan valilik onaylı tedavi kampanyası için çağrıda bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın “Bu çağrılara yurttaşlarımızın kayıtsız kalmayacağını düşünüyorum. Yağız Efe de tedavisini tamamlayıp, Bursaspor maçlarına gelecek.” diye konuştu. Gözlerinin içi gülen, hayat dolu bir çocuk olan Yağız Efe’nin sağlığına kavuşabilmesi için ailesi ve destekçileri tarafından başlatılan valilik onaylı kampanya devam ediyor. Bu doğrultuda Yağız Efe ve ailesi, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ı makamında ziyaret etti. Baba Mustafa erim, anne Hafize Erim, Yağız Efe’nin küçük kardeşi Mustafa Kemal Erim ve DMD Yağız Efe Kampanya İletişim ve Saha Sorumlusu Akif Gebeş’in de yer aldığı ziyarette Yağız Efe ile yakından ilgilenen Başkan Erkan Aydın, tedavi sürecine katkı sağlamak adına vatandaşlara dayanışma çağrısında bulundu. “Bütün Ailelerin Çocukları İnşallah Sağlık İçerisinde Nice Bayramlara Ulaşsın” Kampanyanın yıl başından bugüne biraz ilerlediğini ancak yeterli seviyede olmadığını dile getiren Başkan Aydın, şöyle konuştu: “Önümüzde bayram var, bu yakışıklı Bursasporlu nice bayramlara ulaşsın. Bütün ailelerin çocukları inşallah sağlık içerisinde, mutluluk içerisinde nice bayramlara ulaşsın. Yarın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı. Bu bayramları da kutlasınlar. Buradan bütün duyarlı vatandaşlara, iş insanlarına, hayırseverlere bir çağrı daha yapalım; Bursa’daki kampanyalar gerek SMA hastalarında, gerek DMD hastalarında genelde başarıyla sonuçlanıyor, inşallah Yağız Efe’de de bu iyi sonuca ulaşacağız. Bu çağrılara yurttaşlarımızın kayıtsız kalmayacağını düşünüyorum. Yağız Efe de tedavisini tamamlayıp, Bursaspor maçlarına gelecek.” Kampanya Yüzde 29 Seviyelerinde Yağız Efe’nin ailesi de, kampanyanın yüzde 29 seviyesinde olduğunu belirterek, yaklaşık olarak 150 gün gibi bir sürelerinin kaldığını, bu süreç içerisinde Yağız Efe’nin kampanyasını bitirmek durumunda olduklarını söyledi. Ziyaret esnasında Yağız Efe, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a isminin yazılı olduğu ‘Timsah’ figürü hediye ederken, Başkan Aydın da Yağız Efe çeşitli hediyeler takdiminde bulundu. Valilik onaylı kampanya kapsamında bağış yapmak isteyen vatandaşlar için hesap bilgileri de paylaşıldı. Babası: Mustafa Erim IBAN: TR 3400 1340 0000 3760 2650 0024 Yağız Efe’nin kampanya sürecine ilişkin detaylara sosyal medya hesabı @dmdyagizefe üzerinden ulaşılabiliyor.

İslam tarihine yolculuk: Kutsal emanetler panorama 1326 Bursa’da sergileniyor Haber

İslam tarihine yolculuk: Kutsal emanetler panorama 1326 Bursa’da sergileniyor

"Mukaddes Emanetler Sergisi", Panorama 1326 Bursa Fetih Müzesi’nde vatandaşların huzuruna sunuldu. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, tüm Bursalıları sergiyi ziyaret etmeye davet etti. Osmangazi Belediyesi ile Bursa Konyalılar Yöresi Kültür Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği iş birliğinde düzenlenen "Mukaddes Emanetler Sergisi", Panorama 1326 Bursa Fetih Müzesi’nde vatandaşların ziyaretine açıldı. İslam tarihine ışık tutan ve manevi atmosferiyle ziyaretçileri etkileyen serginin açılış törenine Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Yardımcısı Osman Şahin, Bursa Konyalılar Yöresi Kültür Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Musa Bozkurt, Mukaddes Emanetler Sergi Sorumlusu Erol Güzel, belediye başkan yardımcıları, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. "VATANDAŞLARIMIZ MANEVİ HUZURU İÇLERİNDE HİSSEDECEKLER" "Mukaddes Emanetler Sergisi"nin Bursalılarla buluşturulmasından ötürü son derece mutluluk duyduklarını belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, şöyle konuştu: "Dernek başkanımız bize geldiğinde, böyle bir niyetimiz var dediğinde hiç tereddüt etmeden kabul ettik. Bayram sonuna kadar bu müzeyi ziyaret eden bütün vatandaşlarımız, burada o manevi atmosferi ve yüz yıllar öncesinden gelen birçok emaneti ziyaret edecekler, o manevi huzuru içlerinde hissedecekler. Sayın valimize, bu değerli eserleri buraya getiren değerli koleksiyonerimize, derneğimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bursalıların buraya gelip ziyaret etmelerini temenni ediyorum." "BURSALILARIMIZIN GÖNLÜNDE BU EMANETLER DAİMA VARDIR" Açılış töreninde konuşan Bursa Valisi Erol Ayyıldız, bu manevi atmosferin Bursa’da yaşatılmasına vesile olan herkese teşekkürlerini sundu. Vali Ayyıldız "Her Bursalılarımızın gönlünde bu emanetler daima vardır. Onun için Bursalılarımız, kısa bir süre de olsa gönlünde daimi olarak tutarak bu ziyaretlerini yapacaklar. Bir nebze de olsun hafif susuzluklarını gidereceklerdir. Bu anlamda Bursa Konyalılar Derneği’mize, emanetçisi olan adaşıma, vesile olan Osmangazi Belediye’mize, tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı. Yeşil Camii Müezzini Ali Yasir Çalık’ın Kur’an-ı Kerim Tilaveti verdiği törende "Mukaddes Emanetler Sergisi" Sorumlusu Erol Güzel ve Bursa Konyalılar Yöresi Kültür Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Musa Bozkurt da Bursa Valisi Erol Ayyıldız ve Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a gösterdikleri teveccühten dolayı teşekkür etti. Konuşmaların ardından "Mukaddes Emanetler Sergisi"nin açılışı, İl Müftü Vekili Şevket Bulut’un duaları eşliğinde protokol üyeleri tarafından gerçekleştirildi. İslam tarihine ışık tutan ve manevi atmosferiyle ziyaretçileri etkileyen sergide, kutsal emanetler ile tarihi ve kültürel değere sahip birçok eser vatandaşların huzuruna sunuldu. Protokol üyeleri de sergiyi dolaşarak, "Mukaddes Emanetler Sergisi" Sorumlusu Erol Güzel’den bilgiler aldı.

Osmangazi Çocuk Meclisi istedi, Başkan Erkan Aydın yaptı Haber

Osmangazi Çocuk Meclisi istedi, Başkan Erkan Aydın yaptı

Osmangazi Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı bu yıl hayalleri gerçeğe dönüştüren anlamlı bir projeyle taçlandırdı. Osmangazi Çocuk Meclisi’nin aldığı kararla hayat bulan Karıncalı Parkı, neşe ve coşku dolu bir törenle hizmete açıldı. Osmangazi Belediyesi, çocukların düşüncelerine önem veren ve onları yerel yönetim süreçlerine aktif şekilde dahil eden projeleriyle örnek bir yaklaşım sergilemeye devam ediyor. Bu doğrultuda Osmangazi Belediyesi Çocuk Meclisi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen özel oturumda dikkat çeken bir karar aldı. Osmangazi Meclis Salonu’nda düzenlenen toplantıya katılan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, çocukların görüş ve önerilerini dikkatle dinledi. Temsili oturumda söz alan çocuk meclisi üyeleri, ilçede yapılan hizmetlerden duydukları memnuniyeti ifade ederken, Hamitler Mahallesi’nde bir park ihtiyacını da gündeme getirdi. Çocukların talebi meclis gündemine alınarak oylamaya sunuldu ve yapılan değerlendirme sonucunda park yapılması kabul edildi. 23 Nisan’ın anlam ve ruhuna yakışır şekilde alınan bu karar, miniklerin söz hakkının ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. Alınan kararın ardından Hamitler Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Karıncalı Parkı, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Mahalleye yeni bir sosyal yaşam alanı kazandıran park; oyun grupları, dinlenme alanları ve yeşil dokusuyla bölge sakinlerine nefes aldıracak bir merkez haline geldi. Açılış programına Başkan Erkan Aydın’ın yanı sıra belediye başkan yardımcıları, çocuk meclis üyeleri ve çok sayıda mahalle sakini katılım gösterdi. Renkli görüntülere sahne olan törende, çocukların mutluluğu ve heyecanı yoğun bir şekilde hissedildi. “Çocukların Vizyonuna ve Heyecanına Değer Vermek Gerekiyor” Çocukların sadece geleceğin değil, aynı zamanda bugünün de önemli bir parçası olduğunu vurgulayan Başkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: “Çocukların vizyonuna, heyecanına ve enerjisine değer vermek gerekiyor. Onların önünü açacak projelerle fırsatlar sunmak hepimizin görevi. Biz çocuklarımıza güveniyoruz, onlara inanıyoruz. Onlara yapılan her hizmet bizleri daha da mutlu ediyor. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, dünyada eşi benzeri olmayan bir vizyonla milli bayramlarımızdan birini 23 Nisan olarak ilan etmiş ve bu anlamlı günü çocuklara armağan etmiştir. Bayramınız kutlu olsun.” Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından çocuklar parkta doyasıya eğlenirken, gökyüzüne bırakılan balonlar etkinliğe görsel bir şölen kattı.

Osmangazi’de Kadın Girişimciler Sokağı’na yoğun ilgi Haber

Osmangazi’de Kadın Girişimciler Sokağı’na yoğun ilgi

Bursa’nın fetih etkinlikleri kapsamında kurulan Kadın Girişimciler Sokağı, yerli ve yabancı ziyaretçilerin ilgi odağı oldu. Osmangazi Belediye Başkanı Başkan Erkan Aydın da stantları ziyaret ederek kadınlara destek verdi. Osmangazi Belediyesi tarafından düzenlenen Osman Gazi’yi Anma ve Bursa’nın Fetih Günü Etkinlikleri kapsamında kurulan Kadın Girişimciler Sokağı, büyük ilgi gördü. Bursa’nın fethinin 700. yılı kutlamaları çerçevesinde kente gelen yerli ve yabancı konuklar, kadın girişimcilerin stantlarına yoğun ilgi gösterdi. El işi ürünlerden yöresel lezzetlere, takı tasarımlarından tekstil ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesi sunan kadın girişimciler, hem ürünlerini tanıtma hem de satış yapma imkânı buldu. Stantlar, ziyaretçiler için alışverişin yanı sıra kültürel etkileşim alanı da oluşturdu. Fetih yürüyüşü öncesinde Erkan Aydın da Kadın Girişimciler Sokağı’nı ziyaret etti. Stantları tek tek gezerek girişimci kadınlarla sohbet eden Aydın, kadın emeğinin ve üretiminin önemine dikkat çekti. Kadınlara hayırlı ve bol kazanç temennisinde bulunan Aydın, belediye olarak kadın girişimciliğini desteklemeye devam edeceklerini ifade etti. ULUSLARARASI KONUKLARDAN TAM NOT Etkinlikler kapsamında Bursa’ya gelen yabancı konuklar da stantlara büyük ilgi gösterdi. Romanya’dan gelen STK temsilcisi Yasemin Uysal, organizasyondan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, kadınların daha fazla desteklenmesi gerektiğini vurguladı. Tsetserleg Belediye Başkanı ve Erdenebulgan İlçe Valisi Tumurbaatar Ganzorig ise Türk insanının misafirperverliğine dikkat çekerek, gördükleri ilgiden dolayı teşekkür etti. Romanya’dan gelen bir diğer STK temsilcisi Nesrin Yücedaş da kadın girişimciliğinin desteklenmesinin önemine değindi. Kadın girişimciler ise gün boyunca hem yerli hem de yabancı ziyaretçilere ulaşma fırsatı bulduklarını belirterek, kendilerine sunulan imkânlar dolayısıyla Osmangazi Belediyesi ve Başkan Erkan Aydın’a teşekkür etti.

Kübra Denizci Keskin Marmaris Rallisi'nde çifte kupa aldı! Haber

Kübra Denizci Keskin Marmaris Rallisi'nde çifte kupa aldı!

2026 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın açılış ayağı olan Marmaris Ege Rallisi, heyecan dolu etapların ardından tamamlanırken, dünyanın ilk ve tek engelli kadın ralli pilotu Kübra Denizci Keskin elde ettiği çifte kupa ile adını bir kez daha zirveye yazdırdı. Başarılı pilot, hem kendi kategorisinde hem de Kadın Pilotlar klasmanında ikinci olarak önemli bir başarıya imza attı. Osmangazi Belediyesi’nin destekleriyle yarışlara hazırlanan Kübra Denizci Keskin, zorlu etaplarda gösterdiği istikrarlı sürüş performansı ve mücadeleci ruhuyla öne çıktı. Marmaris’in teknik açıdan zorlu parkurlarında rakiplerine karşı üstün bir performans sergileyen Keskin, sezonun ilk yarışından önemli bir başarıyla ayrılarak şampiyona için güçlü bir başlangıç yaptı. Başarılı pilot, elde ettiği derecelerle sadece kendi kariyerine değil, aynı zamanda Osmangazi Belediyesi’ne de büyük bir gurur yaşattı. Sezon öncesinde dile getirilen hedefler, Marmaris’te kazanılan çifte kupayla anlam bulurken, bu sonuç yeni sezon için umutları daha da artırdı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Marmaris Ege Rallisi’nde çifte kupa kazanan Kübra Denizci Keskin’i tebrik ederek, sporcunun azmi ve başarısıyla büyük gurur duyduklarını vurguladı. Kübra Denizci Keskin, Temmuz ve Ağustos aylarında İtalya ile Çek Cumhuriyeti’nde düzenlenecek Avrupa Ralli Şampiyonası etaplarında da derece hedefiyle mücadele ederek hem Osmangazi Belediyesi’ni hem de Türkiye’yi temsil edecek.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.