Tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu: Valiilikten açıklama geldi
Tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu: Valiilikten açıklama geldi
Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden aldıkları pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı. Valilik, olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığını, gözaltına alınan 2 şüphelinin adli kontrolle serbest bırakıldığını açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 23:52
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 23:54
Kaynak:
İHA
Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Osmaniye Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi. Açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapıldığı, ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği kaydedildi.
Açıklamada, "Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25’i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir" ifadelerine yer verildi.
Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturma sürüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tatlı yiyen 53 kişi hastanelik oldu: Valiilikten açıklama geldi
Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden aldıkları pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı. Valilik, olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığını, gözaltına alınan 2 şüphelinin adli kontrolle serbest bırakıldığını açıkladı.
Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Osmaniye Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi. Açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapıldığı, ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği kaydedildi.
Açıklamada, "Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25’i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir" ifadelerine yer verildi.
Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturma sürüyor.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız