İznik Belediye Başkanı Usta: "Kurbanın bereketini paylaşalım"
İznik Belediye Başkanı Usta: "Kurbanın bereketini paylaşalım"
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, Kurban Bayramı mesajında vatandaşların huzuru için bayram boyunca tüm ekiplerle sahada olacaklarını açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 13:11
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 13:13
Kaynak:
Bülten
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta Kurban Bayramı dolayısıyla tebrik mesajı yayınladı.
Başkan Usta yayınladığı mesajda şu cümlelere yer verdi;
“Değerli Hemşerilerim, asırlardır bizi birbirimize bağlayan manevi değerlerimizden olan Kurban Bayramı’nın rahmet ve bereketinde buluşmanın mutluluğu içerisindeyiz. Bizleri bir bayrama daha kavuşturan Rabbimize hamd-ü senalar olsun.
Sevgi, saygı ve hoşgörü atmosferinin yoğun olarak yaşandığı Kurban Bayramı’nı bu yıl daha da coşkuyla ihya etmeli, bayram heyecanını evlerimizden eksik etmemeliyiz. Manevi değerlerimizi hayatın her alanında çocuklarımızın zihinlerine nakşetmeliyiz. Kurbanın özünde bulunan yardımlaşma ruhuyla bayrama hasret kalanların; mazlum ve muhtaçların bayram sevinci olmalı, kurbanın bereketini paylaşmalıyız.
Bizler bayram süresi ve tatili boyunca herhangi bir olumsuzluğa sebebiyet vermemek için ilgili kurumlar ve tüm birimlerimizle sahada olacağız.
Bu vesileyle, Kurban Bayramı’nızı en kalbi duygularımla tebrik ediyor, bayramın ülkemize, İslam alemine ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum. Dünyanın farklı coğrafyalarında zulüm ve ızdırap altındaki kardeşlerimizin kurtuluşuna vesile olmasını Yüce Rabbim’den niyaz ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İznik Belediye Başkanı Usta: "Kurbanın bereketini paylaşalım"
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, Kurban Bayramı mesajında vatandaşların huzuru için bayram boyunca tüm ekiplerle sahada olacaklarını açıkladı.
İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta Kurban Bayramı dolayısıyla tebrik mesajı yayınladı.
Başkan Usta yayınladığı mesajda şu cümlelere yer verdi;
“Değerli Hemşerilerim, asırlardır bizi birbirimize bağlayan manevi değerlerimizden olan Kurban Bayramı’nın rahmet ve bereketinde buluşmanın mutluluğu içerisindeyiz. Bizleri bir bayrama daha kavuşturan Rabbimize hamd-ü senalar olsun.
Sevgi, saygı ve hoşgörü atmosferinin yoğun olarak yaşandığı Kurban Bayramı’nı bu yıl daha da coşkuyla ihya etmeli, bayram heyecanını evlerimizden eksik etmemeliyiz. Manevi değerlerimizi hayatın her alanında çocuklarımızın zihinlerine nakşetmeliyiz. Kurbanın özünde bulunan yardımlaşma ruhuyla bayrama hasret kalanların; mazlum ve muhtaçların bayram sevinci olmalı, kurbanın bereketini paylaşmalıyız.
Bizler bayram süresi ve tatili boyunca herhangi bir olumsuzluğa sebebiyet vermemek için ilgili kurumlar ve tüm birimlerimizle sahada olacağız.
Bu vesileyle, Kurban Bayramı’nızı en kalbi duygularımla tebrik ediyor, bayramın ülkemize, İslam alemine ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum. Dünyanın farklı coğrafyalarında zulüm ve ızdırap altındaki kardeşlerimizin kurtuluşuna vesile olmasını Yüce Rabbim’den niyaz ediyorum” dedi.
Kaynak: Bülten
En Çok Okunan Haberler
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız