Elif Akçiçek Türkiye şampiyonu oldu! Hedef Balkan Şampiyonası
Elif Akçiçek Türkiye şampiyonu oldu! Hedef Balkan Şampiyonası
Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışını kazanarak Türkiye şampiyonu oldu. Genç atlet, 11 Temmuz'da Romanya'daki Balkan Şampiyonası'nda milli formayla yarışacak.
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 17:00
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 17:16
Kaynak:
İHA
Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda mücadele eden Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli yarışında altın madalya kazanarak Türkiye şampiyonu oldu. Genç sporcu, elde ettiği dereceyle milli takım forması giymeye hak kazandı.
Muşlu milli atlet adayı Elif Akçiçek, Eskişehir'de gerçekleştirilen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda önemli bir başarıya imza attı. 3 bin metre engelli branşında piste çıkan genç sporcu, rakiplerini geride bırakarak yarışmayı birinci sırada tamamladı ve Türkiye şampiyonluğunu kazandı.
Altın madalya ile milli takıma yükseldi
Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü adına yarışan Elif Akçiçek, şampiyona boyunca ortaya koyduğu başarılı performansla altın madalyanın sahibi oldu.
Bu başarısıyla milli takım kadrosuna seçilen genç atlet, Türkiye'yi uluslararası arenada temsil etme hakkı elde etti.
Hedef Romanya'da madalya
Türkiye şampiyonu Elif Akçiçek, 11 Temmuz'da Romanya'da düzenlenecek Balkan Atletizm Şampiyonası'nda ay-yıldızlı formayla mücadele edecek.
Genç sporcu, Balkan Şampiyonası'nda da başarılı bir performans sergileyerek hem Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmeyi hem de yeni madalyalar kazanmayı hedefliyor.
Muş spor camiasında büyük gurur yaşatan Elif Akçiçek'in başarısı, kentteki genç sporcular için de önemli bir motivasyon kaynağı oldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Elif Akçiçek Türkiye şampiyonu oldu! Hedef Balkan Şampiyonası
Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışını kazanarak Türkiye şampiyonu oldu. Genç atlet, 11 Temmuz'da Romanya'daki Balkan Şampiyonası'nda milli formayla yarışacak.
Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda mücadele eden Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli yarışında altın madalya kazanarak Türkiye şampiyonu oldu. Genç sporcu, elde ettiği dereceyle milli takım forması giymeye hak kazandı.
Muşlu milli atlet adayı Elif Akçiçek, Eskişehir'de gerçekleştirilen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda önemli bir başarıya imza attı. 3 bin metre engelli branşında piste çıkan genç sporcu, rakiplerini geride bırakarak yarışmayı birinci sırada tamamladı ve Türkiye şampiyonluğunu kazandı.
Altın madalya ile milli takıma yükseldi
Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü adına yarışan Elif Akçiçek, şampiyona boyunca ortaya koyduğu başarılı performansla altın madalyanın sahibi oldu.
Bu başarısıyla milli takım kadrosuna seçilen genç atlet, Türkiye'yi uluslararası arenada temsil etme hakkı elde etti.
Hedef Romanya'da madalya
Türkiye şampiyonu Elif Akçiçek, 11 Temmuz'da Romanya'da düzenlenecek Balkan Atletizm Şampiyonası'nda ay-yıldızlı formayla mücadele edecek.
Genç sporcu, Balkan Şampiyonası'nda da başarılı bir performans sergileyerek hem Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmeyi hem de yeni madalyalar kazanmayı hedefliyor.
Muş spor camiasında büyük gurur yaşatan Elif Akçiçek'in başarısı, kentteki genç sporcular için de önemli bir motivasyon kaynağı oldu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız