Şırnak'a atanan Başsavcı Yusuf Canik ve Osmaniye'ye tayini çıkan Hakim Fethi Can Çelebi onuruna Mustafakemalpaşa'da veda programı düzenlendi. Protokolün katıldığı törende, görev süresi boyunca katkıları nedeniyle her iki isme plaket verildi.
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 14:39
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 14:45
Kaynak:
Çetin Güler
Hakimler ve Savcılar Kurulu 2026 Yılı Adli Yargı Kararnamesi ile Şırnak Cumhuriyet Başsavcılığı’na atanan Mustafakemalpaşa Cumhuriyet Başsavcısı Yusuf Canik ile Osmaniye Hakimliği’ne tayini çıkan Mustafakemalpaşa Hâkimi Fethi Can Çelebi onuruna veda programı düzenlendi.
TİGEM Tesisleri’nde gerçekleştirilen veda yemeğine Mustafakemalpaşa Kaymakamı Mehmet Okur, Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Mehmet Meral, Karacabey Cumhuriyet Başsavcısı Hilmi Kahveci, Karacabey Jandarma Komutanı Bnb. Mahir Yağmur, Mustafakemalpaşa Jandarma Komutanı Üsteğmen. Emre Kavak, Mustafakemalpaşa İlçe Emniyet Müdürü Memduh Pişik, Mustafakemalpaşa Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Uzkınay, Mustafakemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürü Alaattin Üçok, Mustafakemalpaşa Baro Temsilci Av. Gürkan Esen, TİGEM Müdürü Ramazan Aydoğan, hakimler, cumhuriyet savcıları ve adliye personeli katıldı.
Samimi ve duygusal bir atmosferde geçen programda konuşan İlçe Kaymakamı Mehmet Okur, Başsavcı Canik ve Hâkim Çelebi’ye görev süreleri boyunca Mustafakemalpaşa’da verdikleri adli hizmetler için teşekkür ederken, meslek hayatlarının yeni dönemlerinde başarılar diledi.
Başsavcı Yusuf Canik ise Aralık-2022 tarihinden beri görev yaptığı Mustafakemalpaşa’dan güzel dostluklar ve hatıralarla ayrıldığını söyledi. Canik, adalet hizmetlerinin etkin ve tarafsız şekilde yürütülmesi için gayret gösterdiklerini ifade ederken, uyum ve karşılıklı saygı içerisinde mesai yaptığı başta adliye personeli olmak üzere tüm kurumlara teşekkür etti.
Mustafakemalpaşa Adalet Komisyonu Başkanı Mehmet Meral de konuşmasında, birlikte görev yaptıkları süre içerisinde sergilenen uyumlu çalışma ortamının adalet hizmetlerine olumlu yansıdığını belirterek, Canik ve Çelebi’ye başarı dileklerini iletti.
Hâkim Fethi Can Çelebi ise tüm mesai arkadaşlarına teşekkür etti.
Programda, Başsavcı Yusuf Canik ve Hâkim Fethi Can Çelebi’ye plaket takdim edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adliye camiasında duygusal uğurlama
Şırnak'a atanan Başsavcı Yusuf Canik ve Osmaniye'ye tayini çıkan Hakim Fethi Can Çelebi onuruna Mustafakemalpaşa'da veda programı düzenlendi. Protokolün katıldığı törende, görev süresi boyunca katkıları nedeniyle her iki isme plaket verildi.
Hakimler ve Savcılar Kurulu 2026 Yılı Adli Yargı Kararnamesi ile Şırnak Cumhuriyet Başsavcılığı’na atanan Mustafakemalpaşa Cumhuriyet Başsavcısı Yusuf Canik ile Osmaniye Hakimliği’ne tayini çıkan Mustafakemalpaşa Hâkimi Fethi Can Çelebi onuruna veda programı düzenlendi.
TİGEM Tesisleri’nde gerçekleştirilen veda yemeğine Mustafakemalpaşa Kaymakamı Mehmet Okur, Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Mehmet Meral, Karacabey Cumhuriyet Başsavcısı Hilmi Kahveci, Karacabey Jandarma Komutanı Bnb. Mahir Yağmur, Mustafakemalpaşa Jandarma Komutanı Üsteğmen. Emre Kavak, Mustafakemalpaşa İlçe Emniyet Müdürü Memduh Pişik, Mustafakemalpaşa Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Uzkınay, Mustafakemalpaşa Organize Sanayi Bölge Müdürü Alaattin Üçok, Mustafakemalpaşa Baro Temsilci Av. Gürkan Esen, TİGEM Müdürü Ramazan Aydoğan, hakimler, cumhuriyet savcıları ve adliye personeli katıldı.
Samimi ve duygusal bir atmosferde geçen programda konuşan İlçe Kaymakamı Mehmet Okur, Başsavcı Canik ve Hâkim Çelebi’ye görev süreleri boyunca Mustafakemalpaşa’da verdikleri adli hizmetler için teşekkür ederken, meslek hayatlarının yeni dönemlerinde başarılar diledi.
Başsavcı Yusuf Canik ise Aralık-2022 tarihinden beri görev yaptığı Mustafakemalpaşa’dan güzel dostluklar ve hatıralarla ayrıldığını söyledi. Canik, adalet hizmetlerinin etkin ve tarafsız şekilde yürütülmesi için gayret gösterdiklerini ifade ederken, uyum ve karşılıklı saygı içerisinde mesai yaptığı başta adliye personeli olmak üzere tüm kurumlara teşekkür etti.
Mustafakemalpaşa Adalet Komisyonu Başkanı Mehmet Meral de konuşmasında, birlikte görev yaptıkları süre içerisinde sergilenen uyumlu çalışma ortamının adalet hizmetlerine olumlu yansıdığını belirterek, Canik ve Çelebi’ye başarı dileklerini iletti.
Hâkim Fethi Can Çelebi ise tüm mesai arkadaşlarına teşekkür etti.
Programda, Başsavcı Yusuf Canik ve Hâkim Fethi Can Çelebi’ye plaket takdim edildi.
Kaynak: Çetin Güler
En Çok Okunan Haberler
YAZARLARIMIZ Tüm Yazarlarımız