SON DAKİKA
Hava Durumu

Erdoğan ve Şerif’ten bölgesel barış mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif telefonda görüştü. Görüşmede Türkiye-Pakistan ilişkileri, bölgesel gelişmeler ve barış süreci ele alındı.

Haber Giriş Tarihi: 27.05.2026 10:52
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2026 10:53
Kaynak: İHA
Erdoğan ve Şerif’ten bölgesel barış mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Görüşmede Türkiye ile Pakistan arasındaki ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasındaki kardeşlik bağlarının güçlenerek devam ettiğini belirterek, Türkiye-Pakistan ilişkilerini her alanda daha ileri taşımak için çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, Türkiye ile Pakistan’ın bölgedeki çatışma ortamının sona ermesi, barış ve istikrarın sağlanması adına önemli çabalar yürüttüğünü vurguladı. Erdoğan, devam eden arabuluculuk girişimlerinin değerli olduğunu belirterek, müzakerelerin olumlu sonuçlanmasını temenni ettiklerini dile getirdi.

Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif’in ve Pakistan halkının Kurban Bayramı’nı da kutladı.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.