SON DAKİKA
Hava Durumu

Özdağ’dan Kayseri’de sert çıkış: "Mutfakta kriz var!"

Zafer Partisi Lideri Ümit Özdağ, Kayseri'de esnaf ve emekliyle buluştu: "Esnafın işi yüzde 50 düştü, mutfakta mutlak kriz var. İktidar her gün zayıflıyor."

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 18:06
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 18:08
Kaynak: Bülten
Özdağ’dan Kayseri’de sert çıkış: "Mutfakta kriz var!"

Zafer Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Ümit Özdağ, üç günlük programı kapsamında gittiği Kayseri’de Cumhuriyet Meydanı’nda esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Ekonomik gidişata ve son dönemde yaşanan belediye başkanı transferlerine yönelik sert eleştirilerde bulunan Özdağ, çarpıcı açıklamalara imza attı.

"EMEKLİ EVİNE BİR KİLO PASTIRMA GÖTÜREMİYOR"

Kayseri’de sokağın nabzını tutan Özdağ, vatandaşın alım gücünün kalmadığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

"Esnaf, vatandaşın alım gücü kalmadığı için işlerinin geçen seneye göre yüzde 50 düştüğünü söylüyor. Türkiye'de 16 milyon 700 bin emekli, dul ve yetim var. Bunların çok büyük bir kısmı ancak 20 bin lira ve altında maaş alıyor. Bugün 20 bin liranın satın alma değeri 17 bin liraya düşmüş durumda. Kayseri meydanında bir kilo pastırma minimum 2 bin lira, 3 bin 250 liraya kadar çıkıyor. Bir emekli evine bir kilo pastırma götüremez. Sokakta büyük bir öfke var; mutfakta mutlak kriz var."

"NATO ZİRVESİ SUCUK, PASTIRMA FİYATINI DÜŞÜRECEK Mİ?"

Ekonomik buhranın ortadan kalkması için güven ikliminin şart olduğunu, bunun da hukuk ve kurumsal akılla sağlanabileceğini belirten Özdağ, gündemdeki dış politika başlıklarına da değindi. Özdağ, "Şimdi gündemlerinde NATO Zirvesi var. Ya NATO Zirvesi nasıl geçerse geçsin, burada sucuk fiyatı, pastırma fiyatı düşecek mi? Enflasyon düşecek mi? Vatandaş açlıkla sınanıyor, işin özü bu" diyerek günübirlik kararlarla ekonominin yönetilemeyeceğini savundu.

"BELEDİYE BAŞKANLARI TUTUKLANMAMAK İÇİN AK PARTİ'YE GEÇİYOR"

Son günlerde farklı partilerden istifa ederek AK Parti'ye katılan belediye başkanları hakkında yöneltilen soruyu yanıtlayan Ümit Özdağ, adalet sistemine yönelik sert eleştirilerde bulundu:

"İktidar her geçen gün zayıflıyor, baskıcı önlemlerle muhalefeti susturmaya çalışıyor. Bugünlerde birçok belediye başkanı istifa edip AK Parti'ye geçiyor. Seçmen onlara bunun için mi oy verdi? Niye geçiyorlar söyleyeyim; tutuklanmamak için geçiyorlar. Peki bunlar muhalefette kalırlarsa tutuklanacaklarsa, AK Parti'ye geçtiklerinde neden tutuklanmıyorlar? Davalardan beraat ediyorlar. Bu adalet mi? O seçmen hem oy verdiği kişiye öfkeleniyor hem de gittiği partiye olan öfkesi artıyor. Bu hamleler iktidarın gücünü değil, güçsüzlüğünü gösteriyor."

"OĞLUM DİYOR Kİ: GÖKTÜRKLERDEN BERİ ŞAMPİYON OLAMIYORUZ"

Gündemdeki futbol rekabeti ve "Sizce Fenerbahçe'nin yılı bu yıl mı?" sorusu üzerine ise Özdağ, esprili bir dille şu yanıtı verdi:

"Her sene bunu söyleyerek başlıyoruz, olmuyor. Oğlumun dediği gibi ben diyorum ki; 'Her Türk, Oğuz Kağan'dan beri Fenerbahçeli doğar.' O da diyor ki, 'İyi de baba, Göktürklerden beri de şampiyon olamıyoruz.' İnşallah bu sene Fenerbahçe şampiyon olur. İyi oynayan şampiyon ols

Kaynak: Bülten

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.